۰ نفر

بناهای غیرمجاز تخریب می‌شوند

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۳:۵۱
کد خبر: 840363
بناهای غیرمجاز تخریب می‌شوند

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا با اشاره به ممنوعیت ساخت‌وساز در حریم قانونی محورهای مواصلاتی این شهرستان مرزی، گفت: بناهای غیرمجاز تخریب می شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، غلامرضا بابایی روز یکشنبه ۱۶ فروردین ما با اشاره به تخریب و رفع تجاوز به حریم راه در منطقه داداش‌آباد واقع در محور مواصلاتی آستارا به تالش، اظهار کرد: برخورد قاطع و رفع آثار تجاوز به حریم راه در حوزه استحفاظی شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شده و با تعدادی از متجاوزان به حریم قانونی راه در محور آستارا به تالش و در منطقه داداش آباد برخورد قانونی لازم انجام شده است.

وی با تاکید بر اینکه همشهریان عزیز در هنگام خرید املاک و زمین در حاشیه راه‌های مواصلاتی شهرستان آستارا حتما استعلامات لازم را در خصوص حریم راه و کاربری از ادارات مرتبط اخذ کنند، افزود: هرگونه ساخت و ساز و ایجاد تاسیسات در حریم قانونی و حاشیه راه محورهای مواصلاتی آستارا با هر نوع درجه ای و بدون اخذ مجوز ممنوع است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا، ادامه داد: افرادی که در این خصوص اقدام به ساخت و ساز و یا ایجاد تأسیسات در حریم قانونی راه و محدوده معین شده کنند، عوامل راهداری شهرستان آستارا از ادامه عملیات، ساخت و ساز و تاسیسات ایجاد شده جلوگیری خواهند کرد.

بابایی با تاکید بر اینکه مطابق قوانین جاری با متخلفان برخورد و آثار تجاوز صورت گرفته از مجرای مراجع قضائی پیگیری و برچیده خواهد شد، تصریح کرد: همکاری تمامی دستگاه‌های ذیربط در برخورد قانونی با متخلفان و جمع آوری ساخت و سازهای غیر مجاز ضروری است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آستارا در ادامه با اشاره به ضرورت آسفالت منطقه بهارستان در محور مواصلاتی آستارا به اردبیل، گفت: پیمانکار آسفالت این مسیر، ماشین آلات و تجهیزات مربوط به آسفالت را در راهدارخانه بهارستان مستقر کرده است و آسفالت این مسیر پرتردد از شهرستان آستارا در مسیر منتهی به گردنه حیران در دستور کار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha