۰ نفر

وضعیت نامشخص بلندترین مرد ایران برای حضور در پارالمپیک

۶ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۱۹
کد خبر: 838367
وضعیت نامشخص بلندترین مرد ایران برای حضور در پارالمپیک

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان با بیان این که لیست ورزشکاران اعزامی به پارالمپیک پاریس اواخر خرداد نهایی می‌شود، گفت: سعی داریم بهترین و آماده‌ترین ورزشکاران را به پارالمپیک پاریس اعزام کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، هادی رضایی درباره برگزاری مسابقات لیگ جهانی والیبال نشسته مردان به میزبانی ایران، اظهار کرد: این مسابقات ابتدا قرار بود تیرماه به میزبانی ایران برگزار شود که چون ما شرایط برگزاری را نداشتیم لغو شد و هنوز مشخص نیست که این رقابت‌ها برگزار شود.

وی با اشاره به حضور ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی والیبال نشسته مردان و وضعیت مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی برای حضور در ترکیب نهایی تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس، گفت: این اردو تا هفتم اردیبهشت در تبریز ادامه دارد. سپس، بعد از ۱۵ روز استراحت اردوی بعدی ۲۰ اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود و به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت. مرتضی مهرزاد و رمضان صالحی به دلیل آسیب دیدگی که در ناحیه کتف داشتند برای بررسی وضعیت سلامتی آن ها به آکادمی سنجش معرفی خواهند شد که بعد از انجام سنجش تکلیف آنها از نظر سلامتی برای ادامه اردوها مشخص خواهد شد.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته مردان خاطرنشان کرد: درست است مرتضی مهرزاد و صالحی در این اردو حضور دارند و تمرینات خود را پیگیری می‌کنند اما این تمرینات سبک بوده و فشار زیادی به آن ها وارد نمی‌شود، برای این که بدانیم در اردوی بعدی شرایط تحمل تمرینات سنگین را دارند یا خیر باید سنجش به ما تاییدیه نهایی را بدهد.

رضایی تصریح کرد: این ۱۶ نفر ترکیب اصلی ما را برای شرکت در پارالمپیک پاریس تشکیل می‌دهند که در اردوی بعدی یک نفر خط خواهد خورد و در اواخر خرداد ترکیب تیم اعزامی به پارالمپیک پاریس نهایی می‌شود.

وی در پایان گفت: با توجه به این که به دنبال تکرار عنوان قهرمانی خود در پارالمپیک پاریس هستیم، سعی داریم بهترین و آماده‌ترین بازیکنان خود را به پاریس اعزام کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha