۰ نفر

نشست خبری هنیه و امیرعبداللهیان؛

هنیه: اسراییل در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورد

۷ فروردین ۱۴۰۳، ۱۵:۳۱
کد خبر: 832757
هنیه: اسراییل در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورد

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت:به رغم تمام هزینه های سنگین رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورد.

به گزارش اقتصادآنلاین _ اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران دیدار کرد. بعد از مذاکره هنیه و امیرعبداللهیان در نشست خبری شرکت کردند.

این دیدار بعد از تصویب قطعنامه آتش‌بس در غزه در شورای امنیت سازمان ملل برگزار شد. وی برای دومین بار از آغاز تجاوز نظامی اسراییل به نوار غزه به تهران سفر خواهد کرد.

اسماعیل هنیه در این نشست گفت: ایران در صف مقدم حمایت از آرمان و ملت فلسطین ایستاده است. ما در حال گذر از یک مرحله تاریخی در روند مبارزه با رژیم هستیم و نقطه عطف طوفان الاقصی است. 

وی در ادامه مطرح کرد: مردم فلسطین به شکل عام مقاومتی افسانه‌ای را به نمایش گذاشتند و این مقاومت نشان دهنده سربلندی مردم ما در مقابله با جنایات و نسل کشی است.

اسماعیل هنیه مطرح کرد: به رغم تمام هزینه های سنگین رژیم صهیونیستی در محقق ساختن اهداف نظامی خود شکست خورده و امروز حمایت سیاسی و حمایت بین المللی را در حال از دست دادن است. 

وی اظهار داشت: دیروز قطعنامه‌ای صادر شد هرچند با تاخیر بود. برخی کاستی ها در ان وجود دارد. این قطعنامه بیانگر این است که رژیم با انزوا بی سابقه رو به رو شده است و این حاصل عملکرد مقاومت و حمایت امت اسلامی است.

در نهایت رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: از رهبر انقلاب امام خامنه ای و رییس جمهور و مردم ایران تشکر میکنم. ان شالله در ماه رمضان روز قدس را در پیش داریم. این روز در حالی فرامی‌رسد که نبرد ادامه دارد. مردم فلسطین با چالش مواجه هستند و امیدواریم امت اسلام در روز قدس حضور شجاعانه داشته باشد و گامی برای ازادی مسجد الاقصی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha