۰ نفر

دادستان همدان:

۶۵ واحد صنفی متخلف به دلیل «رعایت نکردن ضوابط ماه رمضان» پلمب شد

۵ فروردین ۱۴۰۳، ۱۱:۵۴
کد خبر: 832366
۶۵ واحد صنفی متخلف به دلیل «رعایت نکردن ضوابط ماه رمضان» پلمب شد

دادستان عمومی و انقلاب همدان تأکید کرد: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند در شهر همدان پلمب شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب همدان از پلمب ۶۵ واحد صنفی در همدان که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکردند، خبر داد.

عباس نجفی با اشاره به اهمیت نظارت، بازرسی و برخورد با واحدهای صنفی و اغذیه‌سراهای متخلف در ماه مبارک رمضان گفت: مردم مؤمن و خداجوی استان همدان همواره زیر سایه توجهات اهل بیت علیهم السلام، ادب حضور در ضیافت پروردگار و فضای معنوی و پرفیض ماه رمضان را ارج می‌نهند، بنابراین تمام دستگاه‌های مسئول در استان، از تدابیر و دستورات قضایی برای حفظ حرمت و شئون ماه مبارک رمضان مطلع هستند. 

وی تأکید کرد: در راستای برخورد با واحدهای متخلف، تاکنون ۶۵ واحد صنفی که ضوابط ابلاغی در ماه مبارک رمضان را رعایت نکرده‌اند در شهر همدان پلمب شده‌ است.

نجفی ضمن آرزوی توفیق هر چه بیشتر شهروندان در بهره‌مندی از ماه پر فضیلت رمضان و تبریک بابت تقارن ماه میهمانی خدا با بهار طبیعت، ابرازامیدواری کرد که امسال نیز مانند سال‌های گذشته شاهد کاهش جرائم باشیم و مردم شریف همدان، به مانند گذشته در تعظیم شعائر اسلامی و پاسداشت حرمت این ماه اهتمام ویژه ورزند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دکتر معین قاسمی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۸
    0 0
    چندین سال پیش همدان جزو ۵ شهر برتر در جذب گردشگر خارجی و داخلی بود، توی دهه اخیر مسئولین بی‌کفایت استان بلایی سر همدان آوردند که گردشگر داخلی حتی رغبتی برای سفر به این استان ندارد قسمت مضحک و دردآور ماجرا اینه که سال۲۰۲۴ همین شهر به عنوان پایتخت گردشگری آسیا انتخاب شده آقای مسئول بی‌مسئولیت جذب گردشگر خارجی پیشکش یه ناهار به گردشگر داخلی بدید.