۲۰ نفر

اصفهانی‌ها بخوانند

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۵
کد خبر: 831936
اصفهانی‌ها بخوانند

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش‌های رگباری پراکنده از فردا شب در مناطق غرب و جنوب استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، لیلا امینی با اشاره به گذر امواج ناپایدار بر فراز استان در سه روز آینده، اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی به‌دلیل نبودن رطوبت مناسب، بیشتر به‌صورت وزش باد به نسبت شدید تا شدید خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیشترین سرعت وزش باد در ۲۴ ساعت اخیر در پادنا علیای سمیرم با ۲۴ کیلومتر بر ساعت و مرکز سمیرم با ۲۲ کیلومتر بر ساعت بوده است، ادامه داد: در نیمه شرق استان اصفهان در ساعت‌های پیش رو، احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای و خیزش گرد و خاک محلی وجود دارد.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: جمعه شب در نیمه جنوبی و غربی استان افزایش ابر و به‌تدریج بارش رگباری پراکنده بهاری پیش‌بینی می‌شود.

امینی ادامه داد: از اواسط روز یکشنبه تا دوشنبه (پنجم تا ششم فروردین ماه) شرایط بارش‌های رگباری بهاری ابتدا در نواحی غربی استان و سپس در بیشتر مناطق وجود خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت آینده کمینه دما در بیشتر مناطق استان بین یک تا سه درجه افزایش دارد، اظهار کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعت‌های امروز به ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به چهار درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته او، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۲۵ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس زیر صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین نقاط استان در ساعت‌های پیش رو خواهند بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    اگه میشه نماز باران برگزارکنندگان تابارندگی ها قطع وخشکسالی شود.
  • 1 IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    چگونه صا حب کار وخانه شویم