۶ نفر

فارس دوباره بارانی می‌شود

۲ فروردین ۱۴۰۳، ۱۴:۳۲
کد خبر: 831935
فارس دوباره بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی فارس ضمن اعلام هشدار زرد هواشناسی از ورود سامانه بارشی در روز جمعه، ۳ فروردین‌ ماه جاری به این استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، مسعود حقیقت با بیان اینکه دومین سامانه بارشی طی هفته جاری وارد استان فارس می‌شود، گفت: در همین رابطه هشدار زرد هواشناسی صادر شده است.

وی با بیان اینکه این سامانه روز جمعه، ۳ فروردین وارد استان فارس خواهد شد، افزود: سامانه مذکور تمام مناطق استان به خصوص شهرستان‌های شیراز، فراشبند، فیروزآباد، خفر، کوار، کارزین، قیر و کارزین، جهرم و نورآباد ممسنی را دربرخواهد گرفت.

حقیقت با تصریح اینکه این سامانه همراه با بارش باران گاهی با رعد و برق و در مناطق شمال استان وزش باد خواهد بود، افزود: مخاطراتی نظیر لغزندگی جاده‌ها، صاعقه، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و احتمال آبگرفتگی معابر در پی فعالیت این سامانه وجود خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس از مردم خواست تا در بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها در روز جمعه تردد نداشته باشند و سپس ادامه داد: همچنین از مردم درخواست می‌شود با توجه به احتمال صاعقه از حضور در ارتفاعات پرهیز کرده و در جاده‌ها هم با احتیاط رانندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۲
    0 0
    الحمدلله ربّ العالمین باران‌ رحمت الهی
  • مصطفی نجفی شبانکاره IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    خدایا شکر از باران رحمت که به بندگانت عیدی هدیه فرمودی
  • Amir US ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    سلام و عرض ادب خدمت مسولان سایت و نشريه اقتصاد آنلاین، چه لذتی داره باران برای ما کشاورزان که حتی اکر باعث تخريب محصولات مان هم شود باز هم بخاطر نعمت بارش‌ها آب‌های زیرزمینی تقویت می‌شود و هزینه های تقریبا نجومی لایه روبی و حفاری چاهای کشاورزی تقریبا به کمتراز نصف و حتی در برخی سالها در صورت بارش هایی که منجر به سیلاب شود هزینه سالانه لايه روبی چاه را به صفر میرساند و اگر خسارتی هم متوجه محصولات مان شود دربرابر هزینه سنگین حفاری و لايه روبی تقریبا برابر می‌شود حتی منفعت سیلابی بیشتراز تخريب محصولات هست ، انشالله از این نوع خبرها بیشتر ببینیم و بشنویم ، الهییییی شکرت خدااااا❤️🌹🙏
  • احمد GB ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۳
    0 0
    باران رحمت خداست و آب یکی از سه رکن حیات است با باران هو وغذا هم تولید می‌شود خدایا به رحمتت شکر