۹ نفر

سامانه بارشی در راه فارس / شیراز بارانی می‌شود

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۵
کد خبر: 829525
سامانه بارشی در راه فارس / شیراز بارانی می‌شود

مدیرکل هواشناسی فارس از ورود سامانه بارشی به این استان از پیش از ظهر روز دوشنبه، ۲۱ اسفندماه جاری خبر داد و گفت: در ارتفاعات شمال استان شاهد بارش برف خواهیم بود.

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مسعود حقیقت با اعلام هشدار زرد هواشناسی در استان فارس گفت: فعالیت سامانه بارشی مذکور از ظهر دوشنبه، ۲۱ اسفندماه در استان فارس آغاز شده و تا صبح سه‌شنبه، ۲۲ اسفندماه جاری ادامه خواهد داشت.

مدیرکل هواشناسی فارس تصریح کرد: این سامانه همراه با بارش باران، گاهی رعد و برق، بارش برف در ارتفاعات شمال استان و وزش باد خواهد بود.

وی اظهار کرد: سامانه مذکور در روز دوشنبه تمام مناطق استان به ویژه شهرستان‌های شیراز، زرقان، نورآباد ممسنی، رستم، سپیدان، کازرون، اقلید، کوه‌چنار، فیروزآباد، کوار و داراب فعالیت خواهد داشت.

حقیقت با بیان اینکه این سامانه در روز سه‌‎شنبه در مناطق شرقی و مرکزی استان فعالیت خواهد داشت، نسبت به لغزندگی جاده‌ها و احتمال صاعقه هشدار داد.

مدیرکل هواشناسی فارس همچنین از هم‌استانی‌ها خواست تا در سفرهای برون شهری احتیاط لازم را داشته و از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • موسوی ازشیراز IR ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    4 0
    باسلام،ممنونم برای اعلام باران درشیراز،این خبردل همه را بشدت شادکرد،بی نهایت سپاسگذارم، پیروزوموفق باشید.
  • احمد بهرامی قرقانی IR ۰۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 2
    والله چی بگم تو کار خدا هم مگه میشه دخالت کرد؟ اونموقع میشیم مثل عزیزان بلوچ و افغانیهای مستقر در افغانستان کا آب سد روی رودخانه هیرمند پر شد و به قول خودشون حق آبه ایران را دادند........ والله آدم نمیدونه چی چی بگه
  • IR ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 1
    آفرین که خبر دادین از آمدن برف باران 👌 🤣🤣
  • IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    0 0
    خدا کنه با امدن بارون کم ابی هم کمتر بشه