۲ نفر

خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود

۲۷ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۱۳
کد خبر: 831354
خودرو با خلافی بیش از ۳ میلیون تومان توقیف می‌شود

رئیس پلیس راهور استان البرز موضوع ارسال پیامک خلافی برای رانندگان را تشریح کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور روز یکشنبه ۲۷ اسفند اظهار کرد: برابر ماده ۲۸ قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، پلیس راهور موظف است صورت وضعیت تخلفات سالانه را از طریق تجهیزات و سامانه‌های الکترونیکی، مخابراتی و... به مالکان وسایل نقلیه اطلاع رسانی کند.

وی افزود: از این رو و با استناد به ماده فوق و در راستای آگاهی بخشی به مالکین وسایل نقلیه و از سوی دیگر با توجه به ایام پایانی سال و به جهت جلوگیری از افزایش تخلفات رانندگان و پیشگیری از ثبت شکایت سیستمی مبلغ صورت وضعیت تخلفات رانندگی از سوی پلیس راهور فراجا با سرشماره ۹۸۱۱۰۱۲۰۲۰ ارسال شده است.

 رئیس پلیس راهور استان البرز افزود: این پیامک صرفا جهت اطلاع مالکین وسایل نقلیه از صورت وضعیت تخلفات خودرو ارسال شده و اعمال قانون جدیدی صورت نگرفته است، از این رو نیازی به مراجعه حضوری به پلیس راهور و دفاتر پلیس ۱۰+ نیست.

سرهنگ رحمتی پور خاطرنشان کرد: بر اساس قانون، چنانچه مبلغ تخلفات رانندگی وسیله نقلیه‌ای به بیش از ۳۰ میلیون ریال برسد نسبت به توقیف سیستمی و فیزیکی وسایل نقلیه توسط پلیس اقدام می شود.

رئیس پلیس راهور البرز گفت:  برابر تدابیر ریاست محترم پلیس راهور فراجا در ایام نوروز و تا پایان طرح نوروزی ۱۴۰۳ پلیس راهور (۱۴ فروردین ماه) هیچ خودرویی در این خصوص توقیف نخواهد شد، اما توصیه می‌کنیم رانندگان و مالکین محترم وسایل نقلیه ای که خودروی ایشان دارای مبلغ خلافی بیش از ۳۰ میلیون ریال است نسبت به رفع شکایت خودرو اقدام‌ نمایند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha