۰ نفر

ثبت مشارکت ۱۰۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه!

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۲۲:۳۰
کد خبر: 830986
ثبت مشارکت ۱۰۰ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری روسیه!

آمار منتشر شده بخش‌هایی از شرق دور روسیه از مشارکت ۱۰۰ درصدی رأی‌دهندگان در روز اول انتخابات خبر می‌دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مسکوتایمز، وب سایت خبری مستقل ویورستکا Vyorstka)) روز جمعه گزارش داد که بیش از ۴۰۰ مرکز رای گیری در مناطق دورافتاده شرق روسیه از مشارکت ۱۰۰ درصدی در اولین روز انتخابات ریاست جمهوری خبر داده‌اند.

رای گیری زودهنگام در مناطق صعب العبور در ۳۷ منطقه روسیه و همچنین بخش‌هایی از مناطق اشغال شده اوکراین در اواخر فوریه آغاز شد.

ویورستکا خاطرنشان کرد که اکثر مراکز رای‌گیری که مشارکت کامل را ثبت می‌کنند در قایق‌های ماهیگیری در دریا یا در مناطق سردسیر توندرا قرار داشتند.

به گفته این رسانه، در مجموع، ۱۷۰ هزار نفر در آن مراکز رای داده‌اند. این وب سایت داده‌های انتخابات را در مناطق پریموریه، کامچاتکا، ماگادان و ساخالین روسیه و همچنین منطقه خودمختار چوکوتکا تجزیه و تحلیل کرده است.

الا پامفیلووا، رئیس کمیسیون مرکزی انتخابات روسیه (CEC) صبح روز جمعه گفت که ۲.۶ میلیون نفر از جمله در مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین به صورت زودهنگام رای داده‌اند.

CEC اعلام کرد که یک چهارم از ۱۱۲.۳ میلیون رای دهنده روسیه در اولین روز از انتخابات ۱۵ تا ۱۷ مارس رای دادند.

انتظار می‌رود که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه یک دوره شش ساله دیگر ریاست جمهوری را به دست آورد، زیرا او با رقیب قدرتمندی در انتخابات مواجه نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha