۰ نفر

امام جمعه اصفهان: غایبانِ انتخابات متوجه اشتباه خود شدند

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۵۴
کد خبر: 830927
امام جمعه اصفهان: غایبانِ انتخابات متوجه اشتباه خود شدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت؛ برخی افراد در این دوره از انتخابات شرکت نکردند ولی اکنون متوجه شدند که این حرکتشان غلط بوده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان در مُصلای بزرگ این شهر با قدردانی از حضور مردم اصفهان پای صندوق رای افزود: ضرورت دارد افرادی که در این انتخابات شرکت نکردند، از کار اشتباه خود عبرت بگیرند و برای جبران آن اقدام کنند.

امام‌ جمعه اصفهان در بخش دیگر سخنانش گفت: ماه رمضان، ماه تقوای الهی است، در این ماه انسان باید از گناه دوری کند، زیرا در این ماه فرصت مناسبی برای ترک عادت معصیت فراهم می شود و در صورت ترک گناه، تقوا در انسان ایجاد خواهد شد.

وی، با بیان اینکه انسان در ماه رمضان می‌تواند خود را برای خدا خالص کند، ترک گناه را برترین عمل در ماه مبارک رمضان توصیف کرد.

آیت‌الله طباطبایی نژاد یادآور شد: رعایت تقوا و کسب رضایت خدا در ماه رمضان ضرورت دارد زیرا به فرموده امام حسن مجتبی(ع) «ماه رمضان میدان مسابقه است و مؤمنان باید در انجام کار نیکو در این ماه از یکدیگر سبقت بگیرند تا رضایت خدا را جلب کنند»

وی با اشاره به دعاهای امام سجاد در فراز ۱۱ صحیفه سجادیه برای فراهم شدن توفیق صله‌ رحم، پاک شدن مال و فرصت آشتی و انصاف در این ماه گفت: همگان باید به رعایت این اعمال در ماه رمضان توجه ویژه‌ داشته باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha