۰ نفر

امام جمعه اصفهان: مراجع تقلید متفق‌القول هستند که مشارکت در انتخابات واجب عینی است

۲۰ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۱۲
کد خبر: 824020
امام جمعه اصفهان: مراجع تقلید متفق‌القول هستند که مشارکت در انتخابات واجب عینی است

امام جمعه اصفهان گفت: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند، تجدید بیعت دوباره با امام(ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است. امام جمعه اصفهان تصریح کرد: علما و مراجع تقلید درباره ضرورت مشارکت در انتخابات و رای دادن بر این نظر، متفق‌القول هستند که انتخابات واجب عینی است و امیدواریم همه ما به این تکلیف شرعی عمل کنیم. 

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان به راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره و اظهار کرد: این راهپیمایی از جهات مختلف داخلی و خارجی حائز اهمیت است و برهمین اساس همه ما وظیفه داریم در این راهپیمایی شرکت کنیم.

وی افزود: شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین انتخابات ۱۱ اسفند امسال، تجدید بیعت دوباره با امام(ره)، مقام معظم رهبری و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: علما و مراجع تقلید درباره ضرورت مشارکت در انتخابات و رای دادن بر این نظر، متفق‌القول هستند که انتخابات واجب عینی است و امیدواریم همه ما به این تکلیف شرعی عمل کنیم. 

آیت‌اللّه طباطبایی‌نژاد به تبلیغات نامزدهای انتخابات اشاره کرد و گفت: متاسفانه در روزهای تبلیغات انتخابات شاهد بدگویی، تهمت و یا بهتان علیه برخی از کاندیداها هستیم و این موضوع اصلا با فرهنگ و اخلاق اسلامی سازگار نیست، زیرا براساس آیات قرآن کریم و روایات معصومین(ع) باید از تهمت و غیبت پرهیز شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم بیش از پیش شاهد ذلت دشمنان اسلام و انقلاب باشیم و مردم نیز با ایمان و شجاعت و حضور مؤثر خود در عرصه‌های خطیر، باعث پیروزی و سربلندی امت و نظام اسلامی شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    لابد مبارزه با فساد مسئولان و بستگان واجب کفایی است مراجع عظام در این حوزه افاضات ندارند