۰ نفر

گردشگران به این مکان‌ها نزدیک نشوند!

۲۵ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰
کد خبر: 830866
گردشگران به این مکان‌ها نزدیک نشوند!

مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز از گردشگران خواست به حریم رودخانه‌های دائمی و فصلی این استان به سبب احتمال طغیان این منابع آبی نزدیک نشوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، عباسعلی کیخایی مسئول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز با اشاره به فعال شدن سامانه بارشی و هشدار سطح زرد هواشناسی افزود: رودخانه‌های کرج، طالقان، برغان و کردان بیشترین خطر طغیان را در شرایط بارش تندری باران را دارند که ورود گردشگران به حریم این رودخانه با خطرجانی همراه است.

وی ادامه داد: تیم‌های حفاظتی شرکت آب منطقه‌ای استان البرز درحاشیه رودخانه کرج مستقر شده و انتظار می‌رود مردم با این تیم‌ها همکاری بیشتری کنند.

مسوول روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای البرز گفت: مسافران از خیمه زدن در مسیر رودخانه‌های فصلی استان البرز خودداری کنند چرا که احتمال طغیان این رودخانه در شرایط بارندگی دور از انتظار نیست.

اداره کل هواشناسی استان البرز نسبت به خطرات سامانه بارش تندری طی امروز جمعه و فردا شنبه در این استان هشدار داده است.

خردادماه امسال براثر بارش تندری باران و جاری شدن سیل خسارات فراوانی به جاده کرج - چالوس، رودخانه کرج و بیش از۵۰ دستگاه خودرو گردشگران وارد شد که خوشبختانه مسافران در این حادثه به طور معجزه آسایی از مرگ نجات یافتند.

بر اثر این بارندگی پنج تونل جاده کرج - چالوس انباشته از گل ولای و شن و ماسه شد که پاکسازی تونل‌ها و ترمیم کامل جاده حدود ۲ ماه زمان برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha