۰ نفر

یک هشدار مهم برای کرمانی‌ها

۲۲ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۱۰
کد خبر: 830173
یک هشدار مهم برای کرمانی‌ها

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: امروز سه شنبه مهم‌ترین پدیده جوی در استان وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و خیزش گرد و خاک خواهد بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فهیمه راستی ۲۲ اسفندماه درباره وضعیت جوی استان کرمان اظهار کرد: با توجه به سرعت و جهت بادها شرایط برای خیزش گردوخاک، افزایش غلظت غبار و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه در نوار شرقی و برخی مناطق غربی استان وجود دارد.

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان کرمان گفت: در همین مدت با عبور سامانه بارشی کاهش ناپایداری‌های جوی در سطح استان را خواهیم داشت، اما در برخی مناطق مرکزی و جنوبی بارش پراکنده باران محتمل است.

وی بیان کرد: از فردا تا پایان هفته نیز جوی نسبتاً پایدار و آرام برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است و برای روزهای جمعه و شنبه افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک برای اغلب مناطق استان پیش بینی می‌شود.

راستی گفت: به لحاظ دمایی نیز امروز در اغلب مناطق کاهش و از فردا بعد از ظهر افزایش تدریجی دما برای اکثر مناطق استان مورد انتظار است.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز لاله زار با دمای ۶- سردترین و ریگان با دمای ۲۹  درجه گرمترین نقطه استان بود، گفت: همچنین صبح امروز کمینه دمای شهر کرمان پنج درجه بوده و حداکثر دما به ۲۰ درجه خواهد رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha