۰ نفر

انتقاد روسیه از استانداردهای دوگانه غرب در مورد غزه

۱۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳
کد خبر: 829530
انتقاد روسیه از استانداردهای دوگانه غرب در مورد غزه

معاون نمایندگی روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که کشورهای غربی هم از آتش بس در غزه دم می زنند و هم آنرا به تعویق می اندازند.  

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، معاون نماینده روسیه در سازمان ملل از رویکرد متناقض غرب در قبال مسائل بین المللی از جمله بحران غزه انتقاد کرد.

خبرگزاری فرانسه نوشت: «آنا اوستیگنیوا» معاون نماینده روسیه در سازمان ملل در جلسه شورای امنیت اعلام کرد که برخورد کشورهای غربی با موضوع غزه برخوردی دوگانه و ریاکارانه است.

معاون نماینده روسیه در سازمان ملل روز شنبه اعلام کرد که روسیه هیچ توهمی در مورد نیات واقعی کشورهای غربی ندارد. اما استانداردهای دوگانه آنها با توجه به این واقعیت که همین کشورها تصویب قطعنامه آتش بس در غزه را به تعویق می اندازند، بسیار فاحش به نظر می رسد.

دیپلمات ارشد روسیه یادآور شد: آمریکا بارها از وتوی خود استفاده می کند، زمان را به تعویق می اندازد، از ما می خواهد که منتظر برخی نتایج دیپلماسی مستقیم در میدان باشیم.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه امروز اعلام کرد آمار شهدای فلسطینی در نوار غزه از ابتدای تجاوز رژیم صهیونیستی تاکنون به سی هزار و ۹۶۰ نفر رسیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha