۰ نفر

سخنگوی دولت: سانتریفیوژ در دولت قبل از روی مردم رد شد

۲۷ بهمن ۱۴۰۲، ۱۸:۲۷
کد خبر: 825237
سخنگوی دولت: سانتریفیوژ در دولت قبل از روی مردم رد شد

نگوی دولت درباره تجربه حل مشکلات اقتصادی با اعتماد با غرب، گفت: ما ۸ سال مذاکره را تجربه کردیم و با سران قدرت‌های غربی به گفت‌وگو نشستیم. سانتریفیوژ نچرخید و چرخ آن از روی مردم رد شد و نرخ رشد اقتصادی ۴ دهم درصد و تقریبا صفر شد.  

 به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از  ایرنا، علی بهادری جهرمی روز جمعه در نشست سراسری مدرسان معارف اسلامی دانشگاه ها در مجتمع آدینه، بهبود وضعیت معیشت را خواسته مردم دانست و با اشاره به تلاشهای دولت مردمی در این زمینه، به منشا تورم و مشکلات معیشتی در کشور پرداخت و گفت: با اینکه سالهاست تورم بالا را تجربه می‌کنیم و در عرصه بین المللی هم وضعیت خوبی نداشتیم، غرب با اعمال تحریم های سخت سعی کرد برای نظام اسلامی ایجاد مانع کند تا مردم را به ستوه آورند.
 
سخنگوی دولت افزود: غرب می‌خواست بعد از تحریم اقتصادی به تحریم سیاسی روی بیاورد تا در این مسیر، ایران را منزوی کند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: اما دشمن در پروژه انزوای سیاسی و اقتصادی علیه ملت ایران شکست خورد و دولت سیزدهم توانست اعتماد مردم را جلب کند.
 
سخنگوی دولت اضافه کرد: در دفاع مقدس با تکیه و اتکا به قدرت مردم توانستیم موفق عمل کنیم و بخش زیادی از رشد کشور در حوزه‌های مختلف هم مرهون بهره‌گیری از تجارب این دوران است.   
 
بهادری جهرمی افزود: دولت گذشته مدعی بود کلید حل مشکلات مذاکره است اما باید از تجربه هشت سال دفاع مقدس تجربه بگیریم و انتظارات از مذاکرات را در این دوران تحلیل و ارزیابی کنیم.
سانتریفیوژ در دولت قبل نچرخید و چرخ آن از روی مردم رد شد 
سخنگوی دولت یادآور شد: ما ۸ سال مذاکره را تجربه کردیم و با سران قدرت‌های غربی به گفت‌وگو نشستیم. سانتریفیوژ نچرخید و چرخ آن از روی مردم رد شد و نرخ رشد اقتصادی ۴ دهم درصد و تقریبا صفر شد.  
بهادری جهرمی اضافه کرد: تجربه حل مشکلات اقتصادی با تکیه بر اعتماد و مذاکره با غرب اینگونه بود. وقتی می‌گوییم با ما دشمنی دارند باید این دشمنی را لمس کنیم و این نتیجه مذاکره بود.  
 
سخنگوی دولت افزود: دولت سیزدهم این مسیر را برگرداند و نه تنها در حوزه اقتصاد بلکه در حوزه سیاست خارجی هم به گونه دیگر عمل کرد. میانگین رشد اقتصادی صفر در دولت قبل در دو سال گذشته به ۴.۵ درصد رسیده است و رشد اقتصادی ما در فصل بهار و تابستان به گزارش مرکز آمار ۱۴۰۲ بالای ۷ درصد و به گزارش بانک مرکزی حدود ۶ درصد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha