۰ نفر

خروج ناو انگلیسی از دریای سرخ

۱۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۲:۴۱
کد خبر: 823874
خروج ناو انگلیسی از دریای سرخ

وزارت دفاع انگلیس اعلام کرد ناو «اچ ام اس دایموند» را که در جریان حمله ارتش یمن آسیب دیده بود از دریای سرخ خارج خواهد کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، این ناو جنگی انگلیسی تاکنون ۳ بار هدف حمله ارتش یمن قرار گرفته است.

به نوشته راشاتودی، وزارت دفاع انگلیس اعلام کرده که قصد دارد ناو «اچ ام اس ریچموند» را جایگزین این ناو آسیب دیده کند.

دولت انگلیس در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده بود که لندن ناو «اچ ام اس دایموند» را برای آنچه که «کمک به تقویت امنیت» خواند، به منطقه اعزام می‌کند.

آمریکا و انگلیس به این بهانه که نیروی مقاومت یمن، امنیت دریانوردی در دریای سرخ را به خطر انداخته‌ است، در چندین نوبت اقدام به حمله به مناطقی در یمن کرده‌ و برخی از مراکز نظامی و تسلیحاتی این کشور را مورد هدف قرار داده‌اند.

این در حالی است که پس از عملیات طوفان الاقصی و جنایت‌های جنگی رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین، جریان مقاومت در یمن (انصارالله) در راستای حمایت از مردم غزه و تاکید بر تسهیل ارسال کمک‌های انسان‌دوستانه به مردم این منطقه، مانع حرکت کشتی‌هایی که در دریای سرخ به سمت بنادر رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند، شده و در این راستا تاکید کرده تا زمانی که ارسال غذا و دارو به مردم غزه تسهیل نشود به عملیات خود در دریای سرخ ادامه می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ع ا ز CA ۱۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    0 0
    درود بر دولت و آرتش شجاع یمن و مقاومت مجاهد شجاع یمن برای مقاومت فرقی نمیکند چه ناوی جای گزین بسود ناو جایگزین را هم موشک باران خواهد کرد بالاخره مجبور میشوند این ناو جدید را هم ببرند حرف اول را موشک باران میزند نه ناو جنگی ناو جنگها فقط یک هدف ثابت هستند نه بیشتر .