۰ نفر

۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمد همدانی آزاد می‌شوند

۱۸ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 823740
۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمد همدانی آزاد می‌شوند

مدیرعامل ستاد دیه کشور از کسب رتبه نخست کشوری احکام اعسار محکومان مالی به همت ستاد دیه همدان خبر داد و گفت: به زودی تمامی ۲۲۵ زندانی جرایم غیر عمد این استان آزاد می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، آنچه که امروز بیش از هر چیزی زندانیان جرایم غیر عمد و خانواده‌های آنان بدان نیازمند هستند، فراهم شدن شرایط لازم پرداخت بدهی‌های آن‌ها به شاکیان و آزاد شدن و بازگشتشان به آغوش گرم خانواده است. موضوعی که در کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه برای خانواده هایشان اثرگذار بوده و ستاد دیه استان همدان در این زمینه پیشگام است و جایگاه برتری در شاخصه‌های متعدد در سطح کشور دارد.

علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور درباره عملکرد ستاد دیه استان همدان گفت: در عمده شاخصه‌ها ستاد دیه همدان از میانگین کشوری هم بالاتر و بهتر است.

وی با قدردانی از حسن خانجانی موقر رئیس هیئت امنای ستاد دیه استان همدان، یدالله روحانی منش مدیرعامل ستاد دیه استان و دیگر اعضای این ستاد، عنوان کرد: بی تردید جذب کمک‌های مردمی و خیران نیک اندیش به دلیل اعتماد بالای مردم به این ستاد در همدان است، مردمی که برای آزادی زندانیان مالی سنگ تمام گذاشته اند.

مدیرعامل ستاد دیه کشور در ادامه با اشاره به نحوه مدیریت عالی قضات همدانی در موضوع اعسار نیز گفت: ستاد دیه همدان با میانگین ۹۱ درصد از حیث تأیید اعسار درخواست‌های زندانیان جرایم غیرعمد و بهره گیری از تمام ظرفیت‌های قانونی توسط قضات برجسته، در سطح کشور رتبه نخست را به خود اختصاص داده و با برتری در این شاخصه سبب‌ساز آزادی زندانیان بسیاری شده است.

شمس همچنین برای کمک مالی به منظور آزادی تمامی ۲۲۵ زندانی جرایم غیرعمد استان همدان قول مساعد داد و افزود: به میزان کمک‌های مردم استان برای آزادی این تعداد زندانی، ستاد دیه مرکز نیز کمک خواهد کرد به طوری که زمینه آزادی همه این مددجویان فراهم شود.

کسب این افتخارات برای ستاد دیه همدان در حالی است که استان صنایع بزرگ تولیدی ندارد که بتوان از کمک‌های مالی آنان بهره گرفت و به طور عمده ساختار افتصادی همدان در حوزه‌های کشاورزی و خدمات است، با این وجود با پیگیری‌های تک تک اعضای ستاد و رایزنی‌های آنان با خیران، کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان جرایم مالی فراهم شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha