۰ نفر

محور ابوزیدآباد- فخره بهسازی شد

۹ بهمن ۱۴۰۲، ۲۰:۴۶
کد خبر: 822015
محور ابوزیدآباد- فخره بهسازی شد

سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان از اتمام عملیات بهسازی و روکش آسفالت راه‌های فرعی شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان خبرداد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، محمدمهدی پورکاظمی در حاشیه بازدید از اتمام پروژه بهسازی و آسفالت حفاظتی محورهای شهرستان‌های آران و بیدگل و کاشان اظهار داشت: در راستای نگهداری راه‌ها با اعتباری معادل ۲۰۰ میلیارد ریال بهسازی و آسفالت حفاظتی در محورهای ابوزید آباد به‌سمت آران و بیدگل - فخره به‌سمت کاشان به طول ۱۰/۴۰۰ کیلومتر روکش آسفالت به اتمام رسیده است.

سرپرست اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان در ادامه به ترافیک بالای این محور و یکی از نقاط پرحادثه اشاره کرد و افزود: با توجه به تردد کامیون‌های سنگین با وجود معادن و خرابی شدید آسفالت و همچنین منطقه گردشگری این محور پرتردد است که در پی درخواست‌های مردمی آسفالت حفاظتی محور فوق در دستور کار این اداره قرار دارد.

پورکاظمی خاطر نشان کرد: بهسازی و روکش آسفالت حفاظتی از ابوزید آباد به‌سمت فخره باند رفت توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام گرفته و باند برگشت از فخره به ابوزید آباد توسط راه و شهرسازی در حال انجام است.

شهرستان آران و بیدگل با مساحت ۲۵۷۳ کیلومتر مربع در جنوب غربی کویر مرکزی ایران واقع شده است. این شهر که یکی از شهرهای شمالی استان اصفهان است از شرق به شهرستان اردستان، از غرب به شهرستان کاشان، از جنوب به شهرستان نطنز و از شمال به استان‌های سمنان و قم و دریاچه نمک منتهی می‌شود.‌

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha