۰ نفر

قطع سخنرانی بایدن توسط حامیان فلسطین

۴ بهمن ۱۴۰۲، ۱۶:۱۹
کد خبر: 821135
قطع سخنرانی بایدن توسط حامیان فلسطین

معترضان حامی فلسطین سخنرانی رئیس‌جمهور آمریکا در یک تجمع انتخاباتی در ایالت ویرجینیا را چندین بار قطع کرده و شعارهایی علیه او به دلیل حمایت از نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه سر دادند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، برخی از این تظاهرکنندگان پرچم‌های فلسطین را حمل می‌کردند و همچنان که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه در یک تجمع انتخاباتی در دانشگاه «جورج میسون» در شهر ماناساس ایالت ویرجینیا مشغول سخنرانی بود دست‌کم ۱۴ بار سخنرانی او را قطع کردند. آن‌ها علیه جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت بایدن از جنایات این رژیم شعارهایی همچون «جوی نسل‌کش» را سر دادند.

یکی از معترضان خطاب به بایدن فریاد زد «شرم بر تو!» و یک معترض دیگر نیز با فریاد گفت: «جوی نسل‌کش: امروز چند کودک را کشتی؟»

لحظاتی بعد نیز تظاهرکننده دیگری فریاد زد: «اسرائیل در هر ساعت ۲ مادر را می‌کشد».

بایدن با بی اعتنایی نسبت به این تظاهرات گفت: «این وضعیت یک مدتی طول می‌کشد؛ آن‌ها این تظاهرات را برنامه‌ریزی کرده‌اند».

این رئیس جمهور دموکرات آمریکا بعد از آنکه هفتمین بار سخنرانی‌اش قطع شد، یکی از معترضان را متهم کرد به اینکه از اعضای جنبش جمهوری‌خواه «ماگا» (آمریکا را دوباره بزرگ کنیم) که به «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق تعلق دارد است.

ترامپ زمانی عبارت «آمریکا را دوباره بزرگ کنیم» را به عنوان شعار انتخاباتی خود استفاده کرده بود.

رئیس‌جمهور آمریکا بعد از آنکه برای بار پنجم سخنرانی اش توسط معترضان قطع شد صدایش را بلند کرد تا صدای معترضان شنیده نشود.

او خطاب به حامیانش در این تجمع گفت: من متاسفم که این وضعیت انقدر طول کشیده است!»

در خارج از محل این سخنرانی نیز تعدادی از تظاهرکنندگان تجمع کرده و شعار «شرم بر تو» سر داده و خواستار پایان یافتن همه کمک های آمریکا به رژیم صهیونیستی شدند.

بر اساس نظرسنجی‌ها بایدن و ترامپ که احتمالا رقیب او در انتخابات ۲۰۲۴ خواهد بود رقابت تنگاتنگی با یکدیگر دارند هر چند که در اغلب نظرسنجی‌ها ترامپ با اختلاف کمی از بایدن جلوتر است.

در حالی که جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه وارد صد و دهمین روز خود شده نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که بخش بزرگی از دموکرات‌های حامی بایدن شدیدا به عملکرد او در رابطه با موضوع جنگ در غزه نمره منفی می دهند

جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت بهداشت غزه حاکی از آن است که حملات رژیم صهونیستی به غزه به شهادت بیش از ۲۵ هزار و ۵۰۰ فلسطینی انجامیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha