۰ نفر

بیانیه وزارت خارجه پاکستان درباره روابط با ایران

۲۸ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۳
کد خبر: 820114
بیانیه وزارت خارجه پاکستان درباره روابط با ایران

وزارت خارجه پاکستان روز پنجشنبه ضمن تاکید بر همکاری مشترک با ایران درخصوص مبارزه با تروریسم، مدعی شد این کشور یک سری «حملات دقیق علیه مخفیگاه‌های تروریست‌ها در داخل ایران» انجام داده که در نتیجه آن تعدادی از «تروریست‌ها» کشته شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، وزارت امور خارجه پاکستان در بیانیه‌ای نوشت: امروز صبح پاکستان حملات دقیق و هماهنگی را علیه مخفیگاه‌های تروریستی در استان سیستان و بلوچستان ایران هدف قرار داد. در حین این عملیات، تعدادی تروریست کشته شدند.

پیش از این بیانیه، «علیرضا مرحمتی» معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان از کشته‌شدن هفت غیر ایرانی در نزدیکی مرز پاکستان و ایران خبر داده بود.

در ادامه بیانیه وزارت خارجه پاکستان آمده است: پاکستان تماما به حاکمیت و تمامیت ارضی ایران احترام می‌گذارد و هدف از این اقدام امروز تامین امنیت و منافع ملی پاکستان بود که اهمیت بالایی دارد و نمی‌توان آن را به خطر انداخت.

وزارت امور خارجه پاکستان در پایان این بیانیه نوشت: ایران کشوری برادر است و مردم پاکستان برای مردم ایران احترام و محبت زیادی قائل هستند. ما همواره بر گفت‌وگو و همکاری در مقابله با چالش‌های مشترک از جمله تهدید تروریسم تاکید کرده‌ایم و به تلاش خود برای یافتن راه‌حل‌های مشترک ادامه خواهیم داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha