۰ نفر

گردنه حیران ‌در آستارا مسدود شد + فیلم

۲۳ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۰۴
کد خبر: 819311
گردنه حیران ‌در آستارا مسدود شد + فیلم

محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به‌دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت‌ها پیش مسدود شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، محور کمربندی آستارا به اردبیل در گردنه حیران به‌دلیل بارش شدید برف و لغزنده بودن جاده از ساعت‌ها پیش مسدود شده است و کارکنان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با نمک‌پاشی در  حال بازگشایی محور فوق هستند.

بارش برف طبق پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی و هشدارهای ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا از ساعت‌ها پیش در مناطق جلگه‌ای و ارتفاعات این شهرستان آغاز شده است به‌طوری که مناطق بالادست، کوهستانی و روستاهای عشایرنشین یک‌دست سفیدپوش شده‌اند.

هم‌چنین از تعداد راه‌های روستاهای بالادست و کوهستانی که به‌دلیل بارش نخستین برف زمستانی مسدود شده‌اند و قابل تردد نیستند آماری دقیقی در دست نیست فقط به‌گفته بخشدار بخش مرکزی شهرستان آستارا سخاوت سلیمان‌نژاد دو تن نمک تحویل دهیاری روستای حاجی‌امیر شده است.

محمدرضا شهاب‌زاده فرماندار و رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام دستگاه خدمات‌رسان از جمله جمعیت هلال احمر، راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پلیس راه، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها در آماده‌باش کامل هستند، اظهار داشت: مدارس و مساجد منطقه حیران و بهارستان و دیگر نقاط کوهستانی برای اسکان اضطراری مسافران درراه‌مانده از برف پیش‌بینی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha