۰ نفر

دمای هوا در این استان به منفی دو درجه رسید

۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷
کد خبر: 819108
دمای هوا در این استان به منفی دو درجه رسید

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از نهاوند با ۱۲ درجه سلسیوس و صبح امروز دمای کمینه از گل‌تپه با منفی ۲ درجه سلسیوس گزارش شده است، خاطرنشان کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۹ و صفر درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان از پیش‌بینی پدیده غالب وزش باد شدید و نسبتا شدید برای روزهای شنبه و یکشنبه در این استان خبر داد.

محمدحسن باقری‌شکیب اظهار کرد: شب گذشته بارش برف و باران را در اکثر نقاط استان داشتیم که در این رابطه بیشترین مقدار بارش از ایستگاه باران‌سنجی شهرستانه تویسرکان به میزان ۲۷ میلی‌متر گزارش شده و  ارتفاع برف نیز در برخی از نقاط این ایستگاه تا ۲۰ سانتی‌متر هم رسیده است.

وی با بیان اینکه تا ظهر امروز بارش‌های خفیف و پراکنده را در برخی از نقاط استان خواهیم داشت، افزود: از بعدازظهر امروز ضمن وزش باد نسبتاً شدید کاهش ابر را در آسمان و استان شاهد خواهیم بود.

باقری‌شکیب ادامه داد: پدیده غالب برای روزهای شنبه و یکشنبه هم وزش باد نسبتاً شدید و شدید خواهد بود هر چند که احتمال بارش‌های پراکنده و خفیف طی ساعاتی از بعدازظهر شنبه و روزهای یکشنبه و دوشنبه هم در برخی از نقاط استان و به ویژه نقاط غربی استان وجود دارد.

وی گفت: از دوشنبه شب کاهش ابر در آسمان استان را داریم و برای صبح سه‌شنبه و چهارشنبه کاهش محسوس دما را در اکثر نقاط شاهد خواهیم بود.

باقری‌شکیب با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما از نهاوند با ۱۲ درجه سلسیوس و صبح امروز دمای کمینه از گل‌تپه با منفی ۲ درجه سلسیوس گزارش شده است، خاطرنشان کرد: دمای هوا در همدان طی ۲۴ ساعت گذشته بین ۹ و صفر درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha