۰ نفر

ضرغامی: گردشگر نجس نیست

۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 817603
ضرغامی: گردشگر نجس نیست

وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با تاکید بر این که رونق گردشگری موجب افزایش اشتغال می‌شود گفت: فهم درستی از گردشگری در کشور ما وجود ندارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از انتخاب، عزت‌الله ضرغامی، امروز، چهارشنبه پس از جلسه هیات دولت در محوطه نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ گفت.

وی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه‌های سفرش به اردبیل اظهار داشت: گفتند من در اردیبل چلوکباب خوردم، من اصلا چلوکباب نخوردم، در سفرهای استانی در وَن می نشینیم در وَن ساندویچ و نوشابه می خوریم و جلسه می گذاریم.
ضرغامی با تاکید بر این که باید اول در نگاه مسئولان تحول ایجاد شود توضیح داد: در مساجد را باز کنید تا گردشگران بتوانند نماز بخوانند. گردشگر خارجی سرویس بهداشتی ندارد و متاسفانه خادم مسجد این افراد را از مسجد پرت کرده بیرون و گفته شما نجس هستید! در حالی که گردشگر نجس نیست و پاک است.

او با بیان اینکه گردشگر نجس نیست گردشگر عین پاکی و طهارت برای جمهوری اسلامی است، گفت: اینقدر ما زحمت می کشیم تا گردشگر خارجی زیاد شود ولی اتفاقات این چنینی رخ می دهد، ما خیلی کار در این زمینه داریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha