۰ نفر

۲ هزار سازه غیرمُجاز در اراضی کشاورزی تخریب شد

۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۳
کد خبر: 817412
۲ هزار سازه غیرمُجاز در اراضی کشاورزی تخریب شد

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان از تخریب حدود ۲ هزار ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان از ابتدای سال تا به امروز خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، محمدتقی فرهادی مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان گفت: ۲ هزار تخریب مورد اشاره سبب آزادسازی بالغ بر یکهزا رو ۹٠٠ هکتار از اراضی شد.

وی ادامه داد: تخریب ۶۱ پلاک تفکیکی بدون مجوز شامل دیوارکشی و ساختمان ویلایی در منطقه «زردنجان» اصفهان واقع در شرق این شهرستان نیز امروز صورت گرفت.

مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان خاطرنشان کرد: مالکان قانون‌شکن بدون اخذ مجوز از جهاد کشاورزی در این منطقه اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده بودند که آن‌ها را بر اساس قانون تبصره ۲ ماده ۱٠ و ماده سه قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، تخریب کردیم.

به گفته فرهادی، در یک سال اخیر بالغ بر ١١ هزار تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان اصفهان شناسایی شده که مقابله قانونی با آن‌ها و آزادسازی اراضی در حال انجام است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ایران دوست IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۳
    0 0
    سلام چرا اجازه میدهند بسازند و خریداران این بخش که اکثرا از افراد ضعیف اقتصادی هستند و به امیدی باغی خریداری کردند و زندگیشون را خرج باغ کنند و بعد تخریب!!!! آیا اگر خانه ای را بخواییم بسازیم و یا تعمیرات کنیم همان ابتدا شهراری اخطار نمیدهد و وسایل ساخت را در صورت عدم داشتن مجوز با خود نمیبرد و اجازه ساخت نمیدهد ،چرا در مورد باغات در لحظه و زمان ساخت اقدام قانونی نمیشود؟ اینجور اقدامات قانونی ظاهرا خوب است ولی تولید نارضایتی ایجاد نمیکند ؟