۱ نفر

وزارت صمت: انتخابات اتاق بازرگانی بدون تاخیر برگزار می‌شود

۱۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۴۰
کد خبر: 812385
وزارت صمت: انتخابات اتاق بازرگانی بدون تاخیر برگزار می‌شود

مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت صمت از دیدار دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران با اعضاء انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛  در این دیدار که بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۲ برگزار شد. حسین میرمحمد صادقی رئیس انجمن نظارت بر انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گزارشی از روند برگزاری انتخابات و ثبت نام از داوطلبان ریاست اتاق ایران ارائه کرد. وی با اشاره به مصوبات انجمن تاکید کرد که در وضعیت حاضر اقدامات لازم جهت استعلام صلاحیت داوطلبان نیز انجام شده است که متعاقبا نتایج آن اعلام خواهد شد.

در ادامه این دیدار سیدعلی لطفی زاده دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تشکر از انجمن نظارت و تلاشهای ارزشمند انجام شده، از مشارکت داوطلبان برای برگزاری انتخاباتی پرشور تقدیر و بر لزوم اجرای مصوبات انجمن نظارت پیرامون انتخابات هیات رئیسه اتاق ایران تاکید کرد.

دبیر شورای عالی نظارت بر اتاق ایران با اشاره به تقویم اعلامی از سوی انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران و تکلیف شورای عالی نظارت دایر بر برگزاری انتخابات جهت تعیین رئیس اتاق بازرگانی ایران، اقدامات انجمن مزبور را مطابق قانون و در راستای اجرای تکالیف محوله دانسته و بر حمایت شورای عالی از روند برگزاری انتخابات تاکید کرد.

مطابق با مصوبه یکم آبان مورخه ۱۴۰۲ شورای عالی نظارت، مدت ماموریت انجمن نظارت بر انتخابات اتاق ایران به منظور برگزاری انتخابات تمدید شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha