۰ نفر

رئیس فدارسیون کونگ فو:

کونگ‌فو از کرج به کشور معرفی شد

۶ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۲۴
کد خبر: 810439
کونگ‌فو از کرج به کشور معرفی شد

رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی گفت: حقیقتا استان البرز اساتید و پیشکسوت‌های بزرگی در کونگ فو دارد که وجود این اساتید آرزوی بسیاری از استان‌ها است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، رضا حیدری روز دوشنبه ششم آذر با حضور در مجمع انتخاباتی هیئت استان البرز که در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: جا دارد از زحمات سرپرست های قبلی هیئت در طول این مدت تشکر و تقدیر ویژه داشته باشم.

وی افزود: حقیقتا استان البرز اساتید و پیشکسوت‌های بزرگی در کونگ فو دارد که وجود این اساتید آرزوی بسیاری از استان‌ها است.

حیدری با بیان اینکه  باید از وجود این اساتید برای منافع جامعه کونگ فو استفاده کرد؛ گفت: پیدایش کونگ فو کشور از کرج بوده و به همین دلیل توقع از کونگ فو البرز بسیار بالا است.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون با تمام توان از رشد و پیشرفت هیئت حمایت می‌کند، تصریح کرد: امیدواریم خانه کونگ فو در استان البرز به زودی راه اندازی شود.

در ادامه و با برگزاری انتخابات، میروکیلی با کسب ۱۸ رأی از مجموع ۱۹ آرای مأخوذه برای مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان البرز انتخاب و معرفی شد.

همچنین با رأی اعضای مجمع؛ یاور جوانمرد، مصطفی دهقانیان و ایرج امیدی به عنوان اعضای هیأت رئیسه، نجمه یاری به عنوان نایب رئیس و نعیمه بیگلری به عنوان خزانه دار انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha