۱ نفر

گزارش اقتصاد آنلاین از بازار مسکن؛

اجاره خانه در یافت‌آباد / با رهن ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیونی واحد مناسب پیدا می‌شود؟!

۶ آذر ۱۴۰۲، ۲۰:۰۰
کد خبر: 810282
اجاره خانه در یافت‌آباد / با رهن ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیونی واحد مناسب پیدا می‌شود؟!

در گزارش زیر به بررسی قیمت اجاره خانه در یافت‌آباد خواهیم‌ پرداخت.

اقتصادآنلاین-مهدی جهانشاهلوراد؛ یافت‌آباد محله‌ای قدیمی در جنوب غربی شهر تهران است که در منطقه ۱۸ شهرداری تهران واقع شده‌است. اگر قصد اجاره یک خانه  در یافت‌آباد را دارید، گزارش امروز ما را از دست ندهید.

اگر قصد اجاره یک  واحد در یافت‌آباد را دارید، یک واحد ۷۲ متری ۱۲ ساله را با رهن ۲۰۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۶ میلیون تومانی در یافت‌آباد برای اجاره آگهی شده است.

اگر به دنبال واحد دیگری در یافت‌آباد هستید می‌توانید یک خانه ۶۰ متری  که انباری،آسانسور دارد را با پول پیش ۱۰۰ میلیونی و اجاره ۵ میلیون در یافت‌آباد کرایه کنید.

اگر واحدی در یافت‌آباد خانه ۸۵ متری مد نظر دارید، باز یک واحد دیگری است که و دو خوابه وپارکینگ،انباری،آسانسور دارد را با رهن ۴۰۰ میلیون و اجاره ۲ میلیون تومانی در یافت‌آباد برای اجاره قیمت گذاری شده است.

همچنین یک واحد دیگری در یافت‌آباد با متراژ ۸۰ متر در حالی که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته شده است را با رهن کامل ۲۹۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

اگر در یافت‌آباد به دنبال خانه ۵۰ متری هستید باز یک واحد که یک اتاق خواب دارد را با با ودیعه ۲۷۰ میلیون تومان می‌توانید کرایه کنید.

اگر قصد اجاره یک خانه بزرگتری را دارید، یک واحد ۱۳۰ متری که سه اتاق خواب و انباری و پارکینگ،آسانسور دارد با رهن ۹۰۰ میلیونی و اجاره ۱۰۰ هزار تومانی در یافت‌آباد قیمت گذاری شده است.

اگر واحد ۵۵ متری در یافت‌آباد مد نظر دارید دارای امکاناتی که به گفته آگهی دهنده است واحد واقع در بلوار معلم  بسیار خوش نقشه و بزرگتر به نظر می رسد، به تازگی بازسازی کامل انجام شده امکانات تکمیل. کف پارکت، کولر گازی سقف کناف کاری شده و نور مخفی دیوارها، تازه رنگ و نقاشی شدهریال کابینت mdf بین کابینتی طرح آجر سفید جدید، کمد دیواری بسیار بزرگ، هود مخفی نو، گاز رو میزی، پمپ و فشار آب عال،ی جاکفشی و کمد بسیار کاربردی اطراف در ورودی بالای حمام و دسشویی انباری تعبیه شده بسیار جادار، هستش پذیرایی، ،آشپزخانه، اتاق خواب غرق نور، دوقدمی پارک بزرگ قائم، ویو بالکن پشت ساختمان فضای سبز، مشاعات بسیار تمیز، با ودیعه ۲۵۰ میلیون تومان برای اجاره آگهی شده است.

 با توجه به سال ساخت، منطقه و برخورداری از امکاناتی مانند آسانسور، پارکینگ و انباری قیمت ها متغیر است.

با مطالعه جدول زیر اطلاعات بیشتری درباره قیمت رهن و اجاره خانه در یافت‌آباد  به دست خواهید آورد.

هزینه رهن و اجاره خانه در یافت‌آباد
محله متراژ مشخصات سال ساخت  رهن(تومان)  اجاره(تومان)
یافت‌آباد ۷۲ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۶٬۰۰۰٬۰۰۰ 
یافت‌آباد ۶۰ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۹۲ ۱۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵،۰۰۰،۰۰۰
یافت‌آباد ۵۰ ۱خوابه ۱۳۹۲ ۲۷۰٬۰۰۰٬۰۰۰  -
یافت‌آباد ۸۵ ۲خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۴ ۴۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۲٬۰۰۰٬۰۰۰ 
یافت‌آباد ۸۰ ۱خوابه،آسانسور،انباری ۱۳۸۵ ۲۹۰،۰۰۰،۰۰۰ -
یافت‌آباد ۶۲ ۱خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۰ ۲۱۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۴٬۳۰۰٬۰۰۰ 
یافت‌آباد ۱۳۰ ۳خوابه،پارکینگ،آسانسور،انباری ۱۳۹۹ ۹۰۰٬۰۰۰٬۰۰۰  ۱۰۰٬۰۰۰ 
یافت‌آباد ۵۵ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۸ ۲۵۰٬۰۰۰٬۰۰۰  -
یافت‌آباد ۵۳ ۱خوابه،انباری ۱۳۸۷ ۱۵۰،۰۰۰،۰۰۰ ۵،۰۰۰،۰۰۰

توجه داشته‌ باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در یافت‌آباد برای اجاره گذاشته شده، اقتصادآنلاین دخل و تصرفی در قیمت ها ندارد و نرخ ها ذکر شده قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت‌ها در هر منطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha