۰ نفر

آملی لاریجانی: جوانان را از دین فراری ندهیم

۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۶:۰۰
کد خبر: 809803
آملی لاریجانی: جوانان را از دین فراری ندهیم

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امروز دعوت اسلام باید چنین باشد که نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد. باید با فکر و تدبیر، سوال را فهم کرد و مساله را طرح و اسلام را تعریف کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، صادق آملی لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مراسم بزرگداشت و یادمان حجت الاسلام والمسلمین صفرعلی ادبی (ره) از چهره‌های ماندگار، مؤسس و مدیر حوزه علمیه ولی عصر روستای فریمک هزارجریب که به فلسفی ثانی معروف بود، در حسینیه قتلگاه بهشهر، با اشاره به اینکه تبلیغ وظیفه انبیای الهی است و مبلغ رسالت الله هستند، اظهار کرد: روحانیت باید تلاش کنند تا شمه‌ای از آن تبلیغ را داشته و به وظیفه خود عمل کنند.

بخش هایی از اظهارات لاریجانی را در ادامه می خوانید:

- یهودیان در غزه هزاران کودک را کشتند و ارزش الهی و انسانی و اخلاقی را رعایت نمی‌کنند و افراد بی‌گناه را به خاک و خون کشیدند.

- هدایت، مساله غریبی نیست و اگر کسی شبهه دارد با مهربانی جواب دهید که این هدایت است، در دین هر چیزی به کسی بیاموزید هدایت است.

- امروز دعوت اسلام باید چنین باشد که نسل جدید سوال دارد و سوال هم دعوا ندارد. باید با فکر و تدبیر، سوال را فهم کرد و مساله را طرح و اسلام را تعریف کرد. همچنین اسلام و دین را شناساند و جوانان را از دین فراری ندهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha