۰ نفر

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان عنوان کرد؛

اجرای بیش از ۳ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان

۲۱ آبان ۱۴۰۲، ۱۰:۵۴
کد خبر: 807627
اجرای بیش از ۳ هزار برنامه به مناسبت هفته بسیج در استان زنجان

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) زنجان گفت: مردم، نوجوانان و جوانان جنایات و چهره واقعی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را می‌بینند و می‌دانند آنها چه بلاهایی سر مردم سایر کشورها از جمله مردم مظلوم فلسطین وارد کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایسنا؛ سردار جهانبخش کرمی صبح امروز (۲۱ آبان‌ماه) در جلسه شورای اداری استان زنجان با بیان اینکه گروه‌های جهادی همواره در ایام مختلف مشغول خدمت‌رسانی بوده و در صف مقدم مشغول کار هستند، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج برنامه‌های مختلفی توسط بسیجیان اجرا خواهد شد و در این ایام بیش از ۳ هزار برنامه با ۱۶۵ عنوان در هفته بسیج اجرا خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای رزمایش کمک مومنانه و توزیع حداقل ۳۰ هزار بسته معیشتی، افتتاح ۱۵۴ پروژه عمرانی در این هفته و ... از برنامه‌های هفته بسیج است، افزود: بسیج هیچ‌وقت انتظار تجلیل و تقدیر ندارد ولی باید بدانیم که این قشر چه اقداماتی در مناطق مختلف در حوزه‌های مختلف انجام داده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: اعزام گروه‌های جهادی به مکان‌های مختلف کمک می‌طلبد، سپاه و بسیج همه جا کنار مردم بوده‌اند. همچنین همه مردم، نوجوانان و جوانان جنایات و چهره واقعی آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها را می‌بینند و الآن می‌توان با جهاد تبیین آن‌ها را از حقایق آگاه کرد.

کرمی خاطرنشان کرد: از ۲۷ آبان‌ماه اعزام راهیان نور اقشار شروع خواهد شد و بعد از آن نیز مراسم ۹ آذر و بزرگداشت شهادت شهید شهریاری را خواهیم داشت و در ادامه دی‌ماه امسال نیز مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در استان برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha