۰ نفر

دریافت ارز بانکی به بهانه واردات قطعات کامپیوتر!

۱۴ آبان ۱۴۰۲، ۱۱:۲۹
کد خبر: 806625
دریافت ارز بانکی به بهانه واردات قطعات کامپیوتر!

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۱ میلیون واحد عدم ایفای تعهد ارزی خبرداد و گفت: کارشناسان ارزش ارز کشف شده را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ  اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به دستگیری متهم ارزی در محدوده خیابان مطهری شدند.

وی افزود: در پی شکایت بانکی مبنی بر عدم ایفای تعهد ارزی توسط شرکتی جهت واردات قطعات کامپیوتر بررسی پرونده این بانک در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی تهران بزرگ قرار گرفت.

افشاری بیان کرد: این شرکت ارز را برای واردات دریافت کرده اما نه تنها هیچ گونه کالایی وارد نکرده بلکه تعهدات بانکی را هم رفع تعهد نکرده است و مالک شرکت هم فراری است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه این مالک سریعاً شناسایی و دستگیر شد، گفت: میزان تعهد ارزی این فرد ۹ میلیون و ۳۴ هزار و ۲۲۲ لیر ترکیه و ۳۲ میلیون و ۷۳۱ هزار و ۸۰۳ روپیه هند بوده است.

وی با بیان اینکه متهم ضمن اعتراف به بزه ارتکابی به مرجع قضائی معرفی شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی ارز مورد تعهد را بیش از ۲۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha