۰ نفر

سارق اماکن خصوصی در تنکمان به دام افتاد

۱۳ آبان ۱۴۰۲، ۱۳:۳۰
کد خبر: 806579
سارق اماکن خصوصی در تنکمان به دام افتاد

فرمانده انتظامی نظرآباد از شناسایی و دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف او به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها در منطقه تنکمان این شهرستان خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، سرهنگ فرج‌الله اسداللهی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها در بخش تنکمان، بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران انتظامی پاسگاه تنکمان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با بررسی شیوه و شگرد متهم در سرقت‌های انجام شده و دیگر اقدامات تخصصی، یک نفر سارق حرفه‌ای و سابقه دار را در این زمینه شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعداد قابل توجهی اموال مسروقه شامل دریل برقی، پلی استیشن، ابزارآلات صنعتی، پروژکتور و ۱۰۰ متر کابل برق و اتصالات کشف شد.

سرهنگ اسدالهی با اشاره به اعتراف سارق مذکور به ۹ فقره سرقت از اماکن خصوصی از جمله خانه باغ‌ها در بخش تنکمان، افزود: متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نظرآباد در پایان به شهروندان به ویژه صاحبان خانه باغ‌ها و ساختمان‌های نیمه‌کاره توصیه کرد در فصل زمستان نسبت به گماردن نگهبان در اماکن خود اقدام و از رها کردن اشیا با ارزش در این مکان‌ها خودداری کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha