۰ نفر

گفت‌وگوی تلفنی رییسی و بشار اسد

۲۰ مهر ۱۴۰۲، ۹:۲۹
کد خبر: 803290
گفت‌وگوی تلفنی رییسی و بشار اسد

رییس جمهور کشورمان و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مورد تحولات اخیر فلسطین و تلاش برای توقف جنایات صهیونیست‌ها به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایمنا، پایگاه اطلاع رسانی دولت نوشت، آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان و بشار اسد رئیس جمهور سوریه در مورد تحولات اخیر فلسطین و تلاش برای توقف جنایات صهیونیست‌ها به صورت تلفنی گفت‌وگو کردند.

آیت الله رئیسی در این گفت‌وگو اظهار کرد: یکی از برکات عملیات طوفان الاقصی اثبات آن بود که هیچ نظمی در منطقه بدون در نظر گرفتن حقوق فلسطینیان به ثمر نمی‌رسد.

وی افزود: همه امت اسلامی و آزادگان جهان باید به یک همگرایی در مسیر توقف جنایات صهیونیست‌ها علیه فلسطین برسند.

رئیس جمهور تأکید کرد: امروز همه کشورهای اسلامی و عربی و همه آزادگان جهان باید به یک همگرایی و همکاری جدی در مسیر توقف جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین برسند و جمهوری اسلامی ایران بر همین مبنا تلاش خواهد کرد تا با تماس با سران کشورهای اسلامی هر چه سریع‌تر این هماهنگی را ایجاد کند.

بشار اسد نیز تصریح کرد: پیروزی‌های مقاومت نشان داد رژیم صهیونیستی بسیار ضعیف‌تر از آن است که ادعا می‌کند و باید همه تلاش خود را برای تسریع در ایجاد موضع واحد در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به‌کار بگیریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha