۰ نفر

اقتصادآنلاین بررسی کرد؛

چهارمین هفته متوالی با بازدهی منفی برای بورس

۱۴ مهر ۱۴۰۲، ۱۵:۱۵
کد خبر: 802474
چهارمین هفته متوالی با بازدهی منفی برای بورس

در هفته‌ای که گذشت به دلیل تعطیلی ۳ شنبه اغلب بازارهای داخلی با نوسان قابل توجهی روبه‌رو نشدند و روند رکودی میان مدت حاکم در بازارها در این هفته نیز ادامه یافت.

اقتصادآنلاین - حسام بهمن آبادی؛ شاخص کل بورس در هفته گذشته همچنان به روند نزولی خود ادامه داد تا در یک ماه گذشته چهارمین هفته منفی خود را پشت سر بگذارد و همچنان سهامداران در فشار عرضه‌ها با بازدهی منفی مواجه شوند.

شاخص کل هم وزن نیز گرچه با بازدهی منفی روبه‌رو شد اما عملکرد بهتری نسبت به شاخص کل از خود نشان داد.

بازار طلا و ارز در ابتدای هفته گذشته تحت تاثیر ریزش انس جهانی قرارداشت؛ اما افزایش تقاضا در بازار ارز در آخر هفته منجر به بهبود  تقاضا سکه شد اما در نهایت بازدهی منفی 0.4 درصدی را نصیب سرمایه‌گذاران کرد.

بازار کریپتو در هفته گذشته با رشد بیتکوین همراه بود. پادشاه ارزهای دیجیتال در تلاش ناموفق خود در ابتدای هفته به سطح 28 هزار دلاری نیز رسید اما خیلی سریع از این سطح توسط فروشنده‌ها به سطح 27 هزار دلاری بازگشت و همچنان در تلاش برای حفظ این سطح می‌باشد.

رشد بیتکوین اما همچنان آلت کوین‌ها را تکاپو ننداخته است و برای ماه‌ها است که بسیاری از ارزهای دیجیتال با روند منفی سنگینی همراه هستند؛ روند منفی‌ای که گویی پایانی برای آن نیست!.

چهارمین هفته متوالی با بازدهی منفی برای بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha