۰ نفر

استیضاح وزیر راه تکذیب شد

۱۷ شهریور ۱۴۰۲، ۲۳:۵۲
کد خبر: 733604
استیضاح وزیر راه تکذیب شد

«علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس مطالب منتشره از قول وی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر استیضاح وزیر راه و شهرسازی و اینکه «دولت در حوزه مسکن فقط شعار می‌دهد» را تکذیب کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، در پی انتشار محتواهایی به نقل از «علی‌اصغر خانی» عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره وزیر راه و شهرسازی و حوزه مسکن، دفتر این نماینده مجلس اعلام کرد: آقای خانی در چند روز گذشته هیچ مصاحبه‌ای با هیچ رسانه‌ای نداشته است و محتواهای منتشر شده می‌تواند برگرفته از سخنان این عضو کمیسیون عمران در سال‌های گذشته و درباره وزیر پیشین باشد.

در اطلاعیه منتشره از سوی دفتر نماینده مذکور تأکید شده است: انتشار محتواهای مربوط به وزرای قبلی از طرف برخی رسانه‌ها و در شبکه‌های اجتماعی در زمان کنونی و با توجه به فعالیت مؤثر و مستمر وزیر فعلی راه و شهرسازی جای تأمل دارد.

دفتر این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه تصریح کره است: اساساً موضوع استیضاح وزیر راه و شهرسازی در مجلس مطرح نبوده و نیست و شاهد این‌ موضوع هستیم که از وقتی او سکان وزارت راه و شهرسازی را بر عهده گرفت، تمامی امور چه در حوزه مسکن و چه حوزه حمل‌ونقل و زیرساختی با شتاب بسیار بالایی در حال انجام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha