۰ نفر

قدردانی رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از عملکرد شرکت نفت ایرانول و تاکید بر نخبه گرایی در شرکت ها

۹ شهریور ۱۴۰۲، ۱۰:۴۳
کد خبر: 732555
قدردانی رییس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی از عملکرد شرکت نفت ایرانول و تاکید بر نخبه گرایی در شرکت ها

دکتر حجت‌الله دمیاد رئیس هئیت مدیره سازمان تامین اجتماعی و دکتر حبیب‌الله حسن‌خانلو قائم مقام این سازمان ضمن بازدید از بخش های مختلف پالایشگاه روغنسازی ایرانول در تهران، در جریان آخرین وضعیت پروژه ها و دستاوردهای شرکت نفت ایرانول قرار گرفتند .

به گزارش اقتصاد آنلاین، محمد حسینی مدیر عامل این شرکت در جریان این  نشست ضمن خیر مقدم، گزارشی از اهم فعالیت‌های انجام شده و برنامه‌های آتی شرکت را تشریح کرد و گفت : سال گذشته با افزایش تولید، کیفی سازی و اصلاح سبد فروش محصولات توانستیم رشد ۱۰۶ درصدی را در میزان سود خالص رقم بزنیم این در حالی است که میانگین افزایش سود خالص در صنعت روانکار ۶۷ درصد بوده است. 

وی در ادامه افزود: مهم ترین هدف ما در ایرانول خصوصا در سالی که  توسط مقام معظم رهبری بنام "مهار تورم، رشدتولید"  نام گذاری شده افزایش تولید است، که با همت و همدلی کلیه همکاران در شهریور ماه سال ۱۴۰۱ رکورد جدیدی در میزان تولید روزانه این شرکت به ثبت رسید. در سال جاری نیز در تلاش هستیم با غلبه بر چالش ها و مشکلات پیش روی صنعت روانکار، میزان تولید را ۶۲۰ هزار متر مکعب افزایش دهیم.

حسینی همچنین به پرونده های حقوقی ایرانول هم اشاره کرد و گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۱،  تعداد زیادی پرونده حقوقی داشتیم که با اقداماتی که در حوزه حقوقی اجرایی شد موفق شدیم تعداد زیادی از پرونده های سنواتی را حل فصل کنیم و حدود ۱۷۰۰ میلیارد ریال وصول مطالبات از این محل داشته باشیم. همچنین با پیگیری های صورت گرفته، موفق شدیم محصولات ایرانول را که به واسطه تخلف شخصی خارج از مجموعه مسدود شده بود را آزاد سازیم  و از تضییع حقوق سهامداران جلوگیری کنیم. 

مدیر عامل ایرانول همچنین با تاکید بر اهتمام و جدیت در پیگیری طرح‌های توسعه ای و حفظ ارزش دارایی‌های شرکت، به برخی از مهمترین پروژه های در حال اجرای ایرانول از جمله پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه تهران اشاره و بیان کرد: پروژه بهبود راندمان واحد موم گیری پالایشگاه روغنساری تهران از مهم‌ترین پروژه‌های جاری شرکت نفت ایرانول است که با هدف بهینه سازی فرآیند پالایش (بهبود راندمان)، تولید محصولات با کیفیت بالاتر و ارزش افزوده بیشتر و افزایش سوددهی در این شرکت اجرایی شده است. با اجرای این پروژه که سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید، تولید روغن پایه در خوراک سنگین افزایش خواهد داشت و در این راستا میزان روغن در محصول جانبی اسلک وکس کاهش و باعث افزایش کیفیت این محصول خواهد شد. 

حسینی در پایان گفت: محصولات نهایی روغن‌های موتوری و صنعتی ایرانول بر اساس استانداردهای روز دنیا در صنعت روانکار طراحی و ساخته می‌شود و یکی از با کیفیت‌ترین محصولات حال حاضر صنعت روانکار در بازار است و تمامی این اتفاقات مثبت و دستاوردهای ایرانول حاصل بهره وری پرسنل و همدلی ایشان بوده و کارکنان این شرکت با روحیه جهادی و حرکت ایثارگونه موفق به خلق این افتخارات شدند.

در ادامه این بازدید دکتر دمیاد ضمن تقدیر از عمکلرد مثبت ایرانول اظهار داشت: نکته حائز اهمیت برای ماتولید محصولات با کیفیت است. باید کیفیت محصولات به گونه ای باشد که چه در بازارهای داخلی و چه در بازاهای بین المللی رقبا امکان رقابت را نداشته باشند. 

رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی گفت : در بحث صادرات محصولات که نیاز واقعی کشور است، علاوه برحفظ و گسترش بازار کشورهای  منطقه، باید نگاه به کسب بازارهای آفریقا، آمریکای لاتین و اروپای شرقی نیز داشته باشیم. 

وی در پایان ضمن تاکید بر جذب نخبگان در شرکتها افزود: نیروی محرک یک سازمان کارکنان متخصص و نخبه هستند که می توانند با عملکرد خود یک سازمان را متحول کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha