۰ نفر

منطقه ۱۹ تهران بیمارستان ندارد!

۴ شهریور ۱۴۰۲، ۱۸:۴۹
کد خبر: 731352
منطقه ۱۹ تهران بیمارستان ندارد!

معاون شهردار تهران گفت: بنا داریم که در محدوده بهشت زهرا (س) یک مرکز درمانی افتتاح کنیم که احتمالا سال آینده به بهره‌برداری برسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مجید باقری در آیین افتتاح بخش‌های درمانی شرکت شهرسالم در مناطق ۹ و ۱۹ که در شصت و نهمین رویداد امید و افتخار انجام شد، خاطرنشان کرد: امروز شاهد اتفاقات خوبی برای مناطق ۹ و ۱۹ بودیم. اگر همت مسئولین برای تحقق بودجه نبود شاهد این وقایع نبودیم.

وی با بیان اینکه در بودجه سال جاری حدود ۳۷ درصد جمعیت تهران و ۳۹ درصد مساحت تهران در مناطق یک تا پنج است، افزود: با این وجود ۳۲ درصد بودجه به آن مناطق اختصاص یافت تا فاصله مناطق شمالی و جنوبی را مرتفع کنیم. نگاه شهردار تهران توجه به مناطق کم برخوردار است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از بین مناطق تهران شاید منطقه ۱۹ یکی از معدود مناطقی است که بیمارستان ندارد، ادامه داد: نباید در مورد زیرساخت های سلامت مردم در این مناطق بی توجه باشیم.

باقری تاکید کرد: از آنجایی که هیچ بیمارستانی در منطقه ۱۹ پیش بینی نشده است، شهرداری حساسیت بیشتری به این منطقه نشان داد. رویکرد ما توسعه زیرساخت ها برای خدمت رسانی است. شرکت شهر سالم در درمانگاه هایش ۷۰ درصد خدمت رسانی‌اش به شهروندان است و ۳۰ درصد خدمت رسانی‌اش به کارکنان شهرداری است.

وی افزود: نفس اقدامات شرکت شهرسالم در کرونا خیلی مشخص بود. امسال یک مجموعه درمانگاهی دیگر به مجموعه های ۱۹ گانه در منطقه ۲ اضافه می شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهر، معاون شهردار تهران افزود: بنا داریم که در محدوده بهشت زهرا(س) نیز یک مرکز درمانی افتتاح کنیم که ممکن است در سال آینده افتتاح بشود. به دنبال اتخاذ تفاهم نامه با کشورهای محور مقاومت برای استفاده شهروندان این کشورها از مراکز درمانی شرکت شهر سالم هستیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha