۰ نفر

هتل‌های ارزان استانبول برای تفریح در تعطیلات تابستانی + قیمت

۲۵ مرداد ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲
کد خبر: 727544
 هتل‌های ارزان استانبول برای تفریح در تعطیلات تابستانی + قیمت

چنانچه قصد سفر ارزان قیمت به استانبول را دارید، لازم است هتل‌های ارزان استانبول را شناسایی کرده و با امکانات و خدمات آنها آشنا شوید. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین هتل‌های اقتصادی استانبول آشنا کنیم.

چنانچه قصد سفر ارزان قیمت به استانبول را دارید، لازم است هتل‌های ارزان استانبول را شناسایی کرده و با امکانات و خدمات آنها آشنا شوید. در این مقاله سعی داریم شما را با بهترین هتل‌های اقتصادی استانبول آشنا کنیم.

فهرست مطالب

  • معرفی هتل‌های ارزان استانبول
  • هنگام رزرو هتل‌های ارزان استانبول به چه نکاتی توجه کنیم؟
  • رزرو هتل‌های ارزان استانبول از طریق وب‌سایت‌های معتبر
  • بهترین فصل برای رزرو هتل‌های ارزان در استانبول کدام است؟

هتل‌های ارزان استانبول، می‌تواند برای مسافران با بودجه محدود و کسانی که به دنبال سفر با هزینه کم هستند، گزینه مناسبی باشند. در واقع این نوع هتل‌ها دارای امکانات و خدمات کافی و مناسبی برای اقامت کوتاه مدت هستند. همچنین برخی از این هتل‌ها در نواحی خوب و مرکزی شهر واقع شده‌اند و دسترسی خوبی به مراکز خرید مهم شهر و جاذبه‌های توریستی دارند. در این مقاله سعی داریم تعدادی از این هتل‌های اقتصادی استانبول را به شما معرفی کنیم. جهت اطلاع از قیمت هتل در استانبول، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

خبر هتل‌های ارزان استانبول برای تفریح در تعطیلات تابستانی + قیمت

ریواز مدا هتل یکی از هتل های ارزان استانبول

معرفی هتل‌های ارزان استانبول

با رزرو هتل ارزان استانبول می‌توانید تا حد بسیاری در مخارج سفر خود صرفه جویی کنید. در این بخش به معرفی پنج هتل ارزان استانبول می‌پردازیم. با آگاهی از خدمات و امکانات این هتل‌ها امکان رزرو آگاهانه هتل برای شما فراهم خواهد بود.

هتل ریواز مدا استانبول یکی از هتل‌های ارزان استانبول

هتل ریواز مدا، یکی از هتل‌های ارزان استانبول است که در فاصله هشت کیلومتری مرکز استانبول واقع شده است. همچنین باید گفت این هتل در نزدیکی جاذبه‌های توریستی شهر، مانند برج دختر، برج تاریخی گالاتا، بازار ادویه‌جات و ... قرار دارد.

امکانات این هتل سه ستاره شامل مواردی چون: صرافی، پذیرش 24 ساعته، صندوق امانات، اینترنت رایگان و خدمات شاتل فرودگاهی می‌شود.

هتل ریواز مدا، دارای اتاق‌های مدرن و شیک و با تمام امکانات رفاهی است. مینی بار، سیستم تهویه مناسب و چای ساز، تنها بخشی از امکانات موجود در اتاق‌های این هتل است. شما عزیزان می‌توانید با شبی 76 دلار، این هتل اقتصادی را رزرو کنید.

 هتل Mitani Suites

هتل میتانی را به عنوان یکی از هتل‌های ارزان استانبول می‌شناسند. این هتل دارای امکاناتی مانند: صبحانه رایگان، پارکینگ ، اینترنت، خشک‌شویی و خدمات اتاق است.

جاذبه‌های گردشگری بسیاری از جمله برج گالاتا، کاخ دولما باغچه و گرند بازار، در نزدیکی هتل میتانی قرار دارد. جهت رزرو این هتل اقتصادی، می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های معتبر اقدام کنید.

هزینه یک شب اقامت در هتل Mitani Suites حدود 50 دلار است که نسبت به امکانات و موقعیت خوب جغرافیایی آن، بسیار مناسب به نظر می‌رسد.

گلوبال سوئیتس هتل (Global Suites Hotel)

هتل گلوبال سوئیتس، دارای امکانات و خدمات بسیاری است. این هتل یک رستوران با منوی چندگانه دارد که انواع غذاهای بین المللی و محلی را ارائه می‌دهد.

صبحانه رایگان نیز در این رستوران سرو می‌شود. همچنین لابی هتل فضایی راحت و زیباست که برای استراحت و دیدار با دوستان و همکاران بسیار مناسب به نظر می‌رسد. باشگاه ورزشی، پارکینگ، خدمات تور و خشکشویی، از جمله خدمات این هتل محسوب می‌شود.

هزینه اقامت در هتل گلوبال سوئیتس حدود 88 دلار است. جهت رزرو این هتل اقتصادی می‌توانید به وب‌سایت معتبر بوکینگ مراجعه کنید.

هتل‌های ارزان استانبول؛ هتل سلطان سلیمان پالاس

هتل سلطان سلیمان پالاس یکی از هتل‌های ارزان استانبول است که دارای خدمات و امکانات بی نظیری است. این هتل در نزدیکی مکان‌های گردشگری چون: مسجد ایاصوفیه، مسجد آبی و گرند بازار قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه بین المللی استانبول حدود 54 دقیقه به صورت رانندگی است.

پذیرش 24 ساعته، رستوران با منوهای چندگانه، بار، سرویس اتاق، مینی بار و صبحانه، از جمله امکانات موجود در این هتل است. چشم انداز اتاق‌های هتل سلطان سلیمان بسیار زیبا و چشم نواز است. با رزرو این هتل می‌توانید اقامت دلچسبی را در شهر استانبول تجربه کنید.

هزینه اقامت در هتل سلطان سلیمان پالاس حدود 100 دلار است.

خبر هتل‌های ارزان استانبول برای تفریح در تعطیلات تابستانی + قیمت

هتل سلطان سلیمان پالاس؛ یکی از هتل‌های اقتصادی استانبول

هتل سلطان حمیت

هتل سلطان حمیت، یکی از هتل‌های اقتصادی استانبول است که امکانات و خدمات ویژه‌ای را برای مسافران خود فراهم کرده است. این هتل موقعیت جغرافیایی مناسبی دارد و همچنین دارای فاصله کمی با مکان‌های توریستی مانند تخت استانبول، مسجد قلندرخانه، حمام گدیک پاشا و مسجد سلیمانیه است.

 فاصله هتل سلطان حمیت تا مراکز خرید مهم شهر نیز بسیار کوتاه است. بسیاری از مسافرانی که تجربه اقامت در این هتل را داشته‌اند، دارای نظرات مثبتی در مورد خدمات هتل هستند.

هزینه اقامت در این هتل کمتر از 100 دلار است.

خبر هتل‌های ارزان استانبول برای تفریح در تعطیلات تابستانی + قیمت

هتل‌های اقتصادی استانبول؛ هتل سلطان حمیت

هنگام رزرو هتل‌های ارزان استانبول به چه نکاتی توجه کنیم؟

قبل از رزرو هتل‌های ارزان استانبول بهتر است نظرات و تجربیات مسافرانی که قبلا در این هتل‌ها اقامت داشته‌اند را مورد بررسی قرار دهید. توجه به این نظرات شما را در انتخاب بهترین هتل، یاری می‌کند. نکته بعدی که حتما باید به آن دقت کرد، موقعیت مکانی هتل است.

بهتر است هتلی را در نزدیکی ایستگاه مترو و اتوبوس رزرو کنید تا دسترسی به مکان‌های دیدنی شهر برای شما آسان باشد. همچنین توجه به خدمات و امکانات موجود در هتل، از اهمیت بالایی برخوردار است.

بهترین فصل برای رزرو هتل‌های ارزان استانبول کدام است؟

بهترین زمان برای سفر به شهر استانبول و رزرو هتل ارزان، اواخر فصل پاییز و فصل زمستان است. در این زمان تعداد گردشگران به صورت محسوسی کاهش می‌یابد و هتل‌ها تخفیفات ویژه‌ای برای مسافران در نظر می‌گیرند.

چنانچه قصد سفر ارزان به شهر استانبول ترکیه را دارید، توصیه می‌کنیم این فصل‌ها را برای مسافرت خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید هتل‌ها و رستوران‌های ارزان استانبول را شناسایی کرده و از آنها استفاده کنید. بسیاری از هتل‌های ارزان استانبول دارای امکانات و خدمات مناسبی برای مسافران خود هستند.

رزرو هتل‌های ارزان استانبول از طریق وب‌سایت‌های معتبر

مراجعه به وب‌سایت‌ معتبر بوگینگ به شما کمک می‌کند تا بهترین‌ هتل‌ها را با قیمتی مناسب رزرو کنید. همچنین رزرو هتل از طریق وب‌سایت‌های معتبر باعث صرفه جویی در زمان و هزینه‌های شما خواهد شد. با مراجعه به این وب‌سایت فرصت مطالعه نظرات و تجربیات مسافران قبلی برای شما فراهم است.

سخن آخر

در این مقاله سعی کردیم هتل‌های ارزان استانبول را به شما معرفی کنیم و اطلاعاتی در زمینه امکانات و خدمات آنها ارائه دهیم. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت معتبر بوکینگ شرایط و امکانات موجود در هتل‌ها را به درستی مورد بررسی قرار داده و برای رزرو آنها اقدام کنید. از اینکه ما را تا انتهای مقاله همراهی کردید، بسیار سپاسگزاریم.

سوالات متداول در مورد هتل‌های ارزان استانبول

آیا هتل‌های ارزان استانبول در مناطق امن شهر قرار دارند؟ بله تمامی هتل‌های معرفی شده در این مقاله، در محله‌های امن استانبول واقع شده‌اند. همچنین این هتل‌ها دارای دسترسی آسانی به مراکز تفریحی و مراکز خرید شهر هستند.

امکانات هتل‌های ارزان استانبول شامل چه مواردی است؟ اکثر هتل‌های اقتصادی استانبول دارای امکانات مناسبی مانند: پارکینگ رایگان، صبحانه رایگان، خدمات اتاق و بسیاری دیگر هستند.

چگونه می‌توان برای رزرو هتل‌های اقتصادی استانبول اقدام کرد؟ شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت معتبر بوکینگ برای رزرو تمام هتل‌های استانبول اقدام کنید. توجه کنید که اطلاعات پرداخت و اطلاعات شخصی شما در این وب‌سایت، در بستری امن وارد خواهد شد.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha