۰ نفر

واکنش کرباسیان به انتصاب سرپرست وزارت اقتصاد

۵ شهریور ۱۳۹۷، ۱۸:۳۰
کد خبر: 296044
واکنش کرباسیان به انتصاب سرپرست وزارت اقتصاد

مسعود کرباسیان پس از انتصاب سید رحمت الله اکرمی با انتشار یادداشتی در صفحه اینستاگرام خود درباره وی نوشت تلاش‌های صادقانه دکتر اکرمی اکنون به پیاده‌سازی سیستم مدرن و شفاف بانکواره در خزانه کل کشور منجر شده و قطعا هم برای اقتصاد کشور و هم برای دولت سال‌ها به یادگار خواهد ماند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مسعود کرباسیان وزیر پیشین اقتصاد، دقایقی بعد از انتصاب سیدرحمت الله اکرمی خزانه دار کل کشور به سرپرستی وزارت اقتصاد نوشت:  ایجاد انضابط مالی در ساختار خزانه و گسترش شفافیت در این بخش مهم و اثرگذار نظام مالی دولت یکی از مهمترین دست‌آوردهای اخیر وزارت اموراقتصادی و دارایی به شمار می‌آید که از برکات آن می‌توان به صرفه‌جویی در شیوه هزینه منابع و کنترل برخط تمام پرداخت‌ها اشاره کرد.

بدون شک دکتر سید رحمت ا.. اکرمی خزانه‌دار کل کشور نقش کلیدی، راهبردی و اثرگذاری در استقرار این نظم جدید در خزانه‌کل کشور برعهده داشتند. تلاش‌های صادقانه دکتر اکرمی اکنون به پیاده‌سازی سیستم مدرن و شفاف بانکواره در خزانه کل کشور منجر شده و قطعا هم برای اقتصاد کشور و هم برای دولت سال‌ها به یادگار خواهد ماند.

انتخاب آقای اکرمی به سمت سرپرستی وزارت امور اقتصادی و دارایی باعث دلگرمی همکاران وزارت اقتصاد است. حسن‌خلق، منش و قاطعیت ایشان در تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند وحدت و همدلی میان ارکان مختلف این وزارت‌خانه را حفظ و تقویت کند که اکنون بدون شک حفظ روحیه و وحدت مهمترین نیاز کشور و اقتصاد است.

آقای اکرمی با تدبیری که دارند، تجربیات ارزشمندی که از حضور در خزانه‌ و سازمان برنامه آموخته‌اند، آشنایی که به جهت سال‌ها خدمت از اقتصاد ایران پیدا کرده‌اند و همچنین آگاهی و اطلاعی که از نظام مالی کشور دارند می‌توانند در این جایگاه حساس از عهده کار برآیند. به عنوان همکار سابق، از اینکه ایشان در چنین جایگاه حساسی نشسته‌اند، بی‌اندازه خوشحالم. امیدوارم حضور دکتر اکرمی نوید بخش روزهای خوشی برای اقتصاد ایران باشد.

و از خداوند برای‌شان نهایت توفیق را آرزو دارم

14 - Copy