۰ نفر

آیفون ۱۳ پرفروش می شود؟

۱۸ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۱
کد خبر: 588386
آیفون ۱۳ پرفروش می شود؟

اپل در گزارشی اعلام کرد که انتظار دارد در ماه‌های ابتدایی سال آینده میلادی میزان تقاضای گوشی آیفون ۱۳ افزایش قابل توجهی داشته باشد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران؛ در ابتدای ماه جاری، اپل به تامین کنندگان خود اعلام کرد که تقاضا برای سری آیفون ۱۳ در حال کاهش است. در واقع مشکل اپل این بود که مدل‌های جدید محصولاتش بیش از حد موفق عمل کرده اند و این موضوع باعث شده تاریخ‌های تحویل چند هفته به تعویق بیفتد. گفته می‌شود این شرکت، تولید آیفون را در ماه اکتبر به اندازه ۱۰ میلیون دستگاه کاهش داد و امیدوار بود که این کمبود را در سال ۲۰۲۲ جبران کند.

امید اپل به افزایش تقاضای آیفون در نیمه اول سال ۲۰۲۲

۱۰ میلیون دستگاهی که اپل در سال آینده برای جبران کاهش تولید خواهد ساخت، ممکن است در فروش با مشکل مواجه شود. با این حال، ظاهرا اپل در چند ماه آینده شاهد یک چرخش در زمینه فروش خواهد بود. بر اساس گزارش‌های جدید، اپل اطمینان دارد که تقاضا برای گوشی جدید آیفون در سال ۲۰۲۲ به شرایط عادی بازخواهد گشت.

به گزارش  phonearena، بر اساس این گزارش، اپل قصد دارد در نیمه اول سال ۲۰۲۲، ۳۰ درصد گوشی بیشتری نسبت به آمار سالانه بسازد. به طور کلی، منابع ذکر شده در این گزارش می‌گویند که اپل قصد دارد سال آینده ۳۰۰ میلیون دستگاه آیفون عرضه کند. طبق آمار استاتیستا، اگر اپل بتواند به این هدف دست یابد، از ۲۰۰ میلیون دستگاهی که در نیمه اول سال ۲۰۲۰ عرضه کرده بود، بیش از ۵۰ درصد فراتر خواهد رفت.

جلب توجه‌ها به سمت آیفون ۱۴

در نیمه اول سال آینده زمانی فرا می‌رسد که مصرف کنندگان به جای آیفون ۱۳ سری فعلی، به دنبال آیفون ۱۴ خواهند بود. انتظار می‌رود که اپل بار دیگر محصول جدیدش را با کمی تغییرات در چهار مدل ارائه دهد. از نظر دوربین، ویژگی‌ها و عمر باتری تفاوت‌های زیادی بین مدل‌های پرو و غیر پرو وجود خواهد داشت.

آیفون 13

اپل ظرفیت باتری را در مدل‌های ۲۰۲۱، به ویژه با آیفون ۱۳ پرو مکس، به شدت افزایش داد. اما حالا باید دید شاهد افزایش ظرفیت باتری در مدل‌های جدید سال ۲۰۲۲ هستیم یا خیر. اپل امسال متوجه شد که ظرفیت باتری بیشتر می‌تواند به فروش آیفون کمک کند.