۰ نفر

متولدین کدام ماه خوش شانس تر هستند؟ / ۱۲ حقیقت ناگفته از علت خوش شانسی متولدین اردیبهشت ماه

۱۵ آذر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۲
کد خبر: 686401
متولدین کدام ماه خوش شانس تر هستند؟ / ۱۲ حقیقت ناگفته از علت خوش شانسی متولدین اردیبهشت ماه

جای تعجب نیست که چرا نوزادان متولد در متولد اردیبهشت و فصل بهار افراد خوشحالی هستند. کسانی که در این ماه متولد شده اند، چیزهای زیادی برای شادی دارند. هوا گرم‌تر است، گل ها شکوفا شده اند .

به گزارش اقتصاد آنلاین، چندین عامل وجود دارد که نشان می‌دهد که متولدین اردیبهشت ماه، افراد خوش شانسی هستند. نوزادان برج ثور به افرادی باهوش و پرشور معروف هستند.

آنها همچنین تولد خود را با افراد مشهوری مانند آدری هپبورن و جانت جکسون جشن می گیرند! جدای از همه سرگرمی ها، تحقیقات حتی نشان می دهد که این نوزادان بهاری سلامت جسمانی خوبی دارند و به طور کلی جنبه های مثبت همه چیز را با داشتن نگرش مثبت می بینند. اگر شما هم متولد بهار هستید، بهتر است به خواندن این مطلب ادامه دهید زیرا در ادامه حقایق جالبی درباره متولدین اردیبهشت ماه در اختیارتان قرار می دهیم.

۱. آنها تحت حمایت ستاره و برج ثور هستند

متولدین اردیبهشت ماه یا متولدین برج ثور ، باهوش، جاه طلب و قابل اعتماد هستند.

۲. گل ماه تولد آنها زنبق واژگون است

این گل برای متولدین اردیبهشت ماه مناسب است، شکوفه های این گل نماد انبوهی از صفات خوب از جمله فروتنی، عفت، شیرینی، پاکی و شانس در عشق هستند. شکوفه درخت زالزالک نیز با متولدین اردیبهشت ماه مرتبط است که نشان دهنده عشق و محافظت است. به هر حال، افراد متولد اردیبهشت عشق زیادی در زندگی خود دارند.


در این زمینه بخوانید؛

وفادارترین زنان متولد کدام ماه هستند؟

حقایق باورنکردنی از طالع بینی نوزادان متولد آذر ماه + طالع بینی آذر ماه

برای بچه های متولدین اردیبهشت ماه، سبز بودن با مسما است؛ رنگ سبز نمایانگر بهار و تولد دوباره .همانطور که در سنگ تولد متولد اردیبهشت، زمرد نشان داده شده و به گفته انجمن جواهر آمریکا، زمرد با آینده نگری، خوش شانسی و جوانی همراه است.

۴.تولد چهره های معروف در اردیبهشت ماه بسیار است

اگر روز تولد شما در اردیبهشت ماه است، در جمع خوبی هستید : ملکه ویکتوریا، دواین «راک» جانسون، آدری هپبورن، مایلز دیویس، کیت بلانشت، پتی لابل، جورج کلونی و جانت جکسون همگی در متولد اردیبهشت به دنیا آمدند.

۵. هوا در این ماه از بهار بسیار خوب است

در ماه اردیبهشت تفریحات سرگرم کننده زیادی وجود دارد. هوا کم کم رو به اعتدال می رود و فرصت خوبی برای گشت و گذار در طبیعت به افراد میدهد

۶. آنها طیف گسترده ای از مشاغل یکنواخت را دارند

در حالی که محققان دریافته‌اند که برخی از ماه‌های تولد به شدت با برخی مشاغل مرتبط است - برای مثال، افرادی که در ماه آذر متولد شده‌اند بیشتر احتمال دارد دندانپزشک شوند - تلگراف گزارش می‌دهد که  ماه‌های فروردین و اردیبهشت دارای گستردگی نسبتاً یکنواختی از مشاغل هستند .

۷. آنها همیشه جنبه مثبت را می بینند

طبق گزارش تایم ، متولدین اردیبهشت ماه نوزادانی که در بهار به دنیا می آیند حس خوش بینی کلی دارند . این بدان معناست که متولدین اردیبهشت تمایل دارند "هر نزولی را مقدمه ای برای صعود و هر سقوط بازار را به عنوان یک رونق در نظر بگیرند."

۸. آنها به لحاظ جسمانی همیشه سالم هستند

تحقیقات دانشگاه کلمبیا نشان می دهد که متولدین اردیبهشت ماه کمترین خطر ابتلا به بیماری را دارند که این نیز دلیل دیگری برای خوش بین بودن آنها است.

۹. نوزادان اردیبهشت جسه ظریفی دارند

برخی از مطالعات می‌گوید متولدین اردیبهشت ماه و نوزادان این ماه با کمترین وزن رو به رو هستند  چرا که مادران آنها در دوران بارداری پاییز و زمستان را پشت سر می گذارند و  میزان دریافت ویتامین D  برای مادران کمتر است.

۱۰. احساس می کنند بسیار خوش شانس هستند

مطالعه ای که در بریتانیا انجام شد نشان داد که متولد اردیبهشت خوش شانس ترین ماه برای تولد است و اکتبر بدشانس ترین ماه . این می تواند با این خوش بینی ارتباط داشته باشد، زیرا نگرش های مثبت با انعطاف پذیری بیشتر همراه بوده است. و چون خوش بین هستند همیشه بخت و اقبال با متولدین اردیبهشت ماه یار است.

۱۱. دوست دارند تا دیروقت بیدار بمانند

مطالعات نشان می دهد نوزادانی که در بهار و تابستان به دنیا می آیند در مقایسه با همتایان تابستانی خود جغد شب هستند و دیرتر به رختخواب می روند.

۱۲. آنها برای جنس مخالف جاذبه بسیار زیادی دارند

افرادی که در نیمه اول اردیبهشت به دنیا می آیند کمتر با افرادی که در همان دوره متولد شده اند ازدواج می کنند. گفته می شود که برج ثور با ماهی ها و برج جدی سازگار است و یک جوزا برای دلو یار خوبی است.

ترجمه و تدوین: اقتصادآنلاین
خبرنگار: مهتاب لطفیان