۰ نفر

اسفندیاری در بازدید از روند تعمیرات اساسی خط تولید شماره یک کارخانه گفت:

همت بالای مهندسین و کارگران چکاوه سبب تبدیل تهدید قطعی گاز به فرصت تعمیرات اساسی شد

۵ بهمن ۱۴۰۱، ۱۵:۴۳
کد خبر: 697434
همت بالای مهندسین و کارگران چکاوه سبب تبدیل تهدید قطعی گاز به فرصت تعمیرات اساسی شد

مدیرعامل کاغذسازی کاوه: خط تولید شماره یک قدمتی بالغ بر یک قرن دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در زمانی که بسیاری از صنایع کشور به دلیل برودت هوا و مشکل قطعی گاز و برق با تعطیلی خطوط تولید مواجه بودند، کاغذسازی کاوه این فرصت را مغتنم دانست و از آن برای تعمیرات اساسی خط تولید شماره یک خود استفاده نمود.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره این شرکت با حضور در جمع مهندسین و کارگران کارخانه از نزدیک در جریان روند تعمیرات قرار گرفت.

وی در این خصوص گفت: خط تولید شماره یک کارخانه کاغذسازی کاوه قدمتی بالغ بر یک قرن دارد و از آخرین تغییرات انجام شده بر روی بخش‌های خاص مدنظر در این دوره اورهال در حدود ۱۵ سال می‌گذرد. در مقطعی که شاهد قطعی گاز و برق در برخی از صنایع بودیم، مهندسین و کارگران متعهد و تلاشگر کاوه، تهدید بزرگ وقفه تولید را به فرصتی جهت انجام تعمیرات اساسی تبدیل نمودند و با تلاش و پشتکار درصدد ارتقای این ماشین کهنسال برآمدند.

 اسفندیاری افزود: تعمیرات اساسی این خط از تاریخ ۲۱ دی ماه آغاز شد و در ۴ بهمن ماه پایان یافت و هدف آن افزایش راندمان تولید، افزایش سرعت خطی، افزایش کمی و کیفی محصولات و کاهش مصرف حامل های انرژی‌ بود.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه در ادامه به کارهای انجام گرفته در طول این تعمیرات اشاره کرد و گفت: با توجه به تعمیرات مکانیکی سنگین انجام گرفته نتایج قابل قبولی در صرفه‌جویی اقلام پوششی و تجهیزات اصلی این ماشین ایجاد شده است.

شایان ذکر است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

چکاوه

چکاوه

چکاوه

چکاوه

چکاوه