۰ نفر

وعده وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده «درودزن»

۲ مهر ۱۳۹۹، ۲:۰۶
کد خبر: 469059
وعده وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان آسیب‌دیده «درودزن»

وزیر آموزش و پرورش در توئیتی اعلام کرد: دانش آموزان آسیب دیده آتش سوزی کلاس درس مدرسه شهید رحیمی در درودزن استان فارس با حکم استخدام آموزش و پرورش، معلمان همان مدرسه شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محسن حاجی میرزایی در این توئیت با تاکید بر اینکه "به عهدمان عمل کردیم"، آورده است: دانش آموزان عزیز دیروز، معلمان فرهیخته امروز.

دانش‌آموزان پیشین مدرسه شهید رحیمی درودزن مرودشت که سوم آذرماه ۸۵ در حادثه آتش‌سوزی کلاس درس ناشی از علاالدین غیراستاندارد دچار سوختگی شده بودند، پس از سپری کردن تحصیلات دانشگاهی، به استخدام وزارت آموزش و پرورش در می‌آیند. در این اتفاق ۶ دختر و ۲ پسر دچار سوختگی شدید شدند.

این وعده، امروز (پنجشنبه) در سفر استاندار فارس به شهرستان مرودشت پس از گذشت ۱۴ سال از این رویداد تلخ، لبخندی شیرین را بر لب‌های دانشجویان امروز نشاند.  

در بهمن ۱۳۹۱ هیات وزیران مصوب کرد تمام هزینه‌های درمان دانش‌آموزان سوخته درودزن باید به صورت رایگان ارائه شود و دولت متولی پیگیری رفع نیازهای آنهاست.

وزیر آموزش و پرورش نیز در سفر بیست و نهم فروردین ماه سال ۹۸ به استان فارس با این دانش‌آموزان دیدار کرد و قول پیگیری مشکلات آنان را داد.