۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

۴ شب سفر با تور ارزان قشم ( ویژه تعطیلات خرداد ماه) + جدول قیمت

۴ خرداد ۱۴۰۲، ۸:۰۰
کد خبر: 718168
۴ شب سفر با تور ارزان قشم ( ویژه تعطیلات خرداد ماه) + جدول قیمت

بررسی هزینه تور مسافرتی قشم در خرداد ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای۴ شب سفر رفت و برگشت هوایی با قطار به قشم  هتل آوینا  مبلغ ۱۱,۵۶۰,۰۰۰ تومان و برای ۳ شب اقامت مبلغ۹,۸۶۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این درحالی است که هتل مارینا۲ برای همین نوع سفر قیمت ۳ شب اقامت را مبلغ ۶,۱۱۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴ شب اقامت را مبلغ ۶,۵۶۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و تفاوت درنوع  ارائه خدمات هتلداری و همچنین سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

قیمت تور هوایی قشم
هتل
درجه هتل
مدت اقامت
قیمت / تومان
آوینا
۴
۳ شب
۹,۸۶۰,۰۰۰
آوینا
۴
۴ شب
۱۱,۵۶۰,۰۰۰
آتامان
۳
۳ شب
۷,۹۸۰,۰۰۰
آتامان
۳
۴ شب
۸,۹۶۰,۰۰۰
فولتون
۳
۳ شب
۷,۶۱۰,۰۰۰
فولتون
۳
۴ شب
۸,۵۱۰,۰۰۰
مارینا۲
۲
۳ شب
۶,۱۱۰,۰۰۰
مارینا۲
۲
۴ شب
۶,۵۶۰,۰۰۰