۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

۴ شب سفر با تور ارزان قشم در نوروز ۱۴۰۲ + جدول قیمت

۲۶ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۰۰
کد خبر: 706824
۴ شب سفر با تور ارزان قشم در نوروز ۱۴۰۲ + جدول قیمت

بررسی هزینه تور مسافرتی قشم در نوروز ۱۴۰۲ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ سفر به قشم نه تنها شما را با فرهنگ و آداب و رسوم مردم این خطه از سرزمین پهناور ایران آشنا خواهد ساخت، بلکه اطلاعات بسیار مفیدی را راجع به اماکن دیدنی، اقامتگاه ها، مراکز خرید و بازارهای این شهر شگفت انگیز به شما عرضه خواهد کرد.

جزیره زیبای قشم دیگر رازی سرپوشیده نیست، تصاویر طبیعت تماشایی و جاذبه های گردشگری این مقصد دیدنی چنان فضای مجازی را اشباع کرده که دیگر هیچ کس با این جزیره شگفت انگیز و رویایی بیگانه نیست.

از مواهب طبیعی خاص و جاذبه های منحصربفردش گرفته تا سبک زندگی متفاوت و آداب و رسوم مردمان دوست داشتنی و میهمان نوازش، قشم به خوبی توانسته هویتی مستقل و جدا از کشورمان را برای خود بوجود آورد و به منطقه ای متمایز مبدل گردد.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری این هفته، برای۴ شب سفر رفت و برگشت هوایی به قشم  هتل آتامان قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۳۰,۳۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۱۵,۶۰۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

این درحالی است که هتل آسانا برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۱۰,۸۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۲۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ها و تفاوت درنوع  ارائه خدمات هتلداری و همچنین سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز  متفاوت باشد.

تور قشم ( ۴ شب / ویژه نوروز ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
آتامان
۴
۲ تخته
۱۵,۶۰۰,۰۰۰
آتامان
۴
۱ تخته
۳۰,۳۰۰,۰۰۰
هانی
۳
۲ تخته
۱۴,۵۰۰,۰۰۰
هانی
۳
۱ تخته
۲۷,۴۰۰,۰۰۰
ارم
۳
۲ تخته
۱۴,۰۰۰,۰۰۰
ارم
۳
۱ تخته
۲۴,۹۰۰,۰۰۰
ساحل طلایی
۳
۲ تخته
۱۳,۷۰۰,۰۰۰
ساحل طلایی
۳
۱ تخته
۲۴,۴۰۰,۰۰۰
آسانا
۳
۲ تخته
۱۰,۸۰۰,۰۰۰
آسانا
۳
۱ تخته
۲۱,۳۰۰,۰۰۰