۰ نفر

تور زمینی شهر وان ترکیه ارزانترین تور خارجی برای نوروز ۱۴۰۲

۱۰ اسفند ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶
کد خبر: 704096
تور زمینی شهر وان ترکیه ارزانترین تور خارجی برای نوروز ۱۴۰۲

شهر وان ترکیه یکی از شهرهای مرزی کشور همسایه ترکیه است که هر سال بخاطر قیمت ارزان سفر، یکی از مقاصد اصلی سفرهای ایرانیان به خارج از کشور می باشد.

وجود هتل‌های مناسب با هر سلیقه و بودجه ای، مراکز خرید با قیمت‌های مناسب، مراکز تفریحی، کافه‌ها، آثار تاریخی و فرهنگی، غذای خوشمزه و باب ذائقه ایرانی و جاذبه‌های طبیعی دریاچه وان و جزیره اکدامارباعث شده تا سفری خاطره انگیز برای مسافران ایرانی رقم بخورد.

تورهای زمینی وان همه روزه در ایام عادی و روزهای پرتقاضا و تعطیل خصوصا نوروز ۱۴۰۲ برقرار می باشد. البته مسافران ایرانی که قصد سفر با وسیله نقلیه شخصی به شهر وان و یا مرز رازی دارند با توجه به حجم زیاد تقاضا، حتما قبل از سفر نسبت به رزرو هتل در شهر وان اقدام نمایند.

سایت نارتور بزرگترین سایت فروش هتل‌های شهر وان ترکیه نرخ هر شب اقامت در اتاق سه تخته هتل رئال سوییت را شبی ۳,۹۹۰,۰۰۰ تومان و نرخ اتاق دو تخته در هتل سه ستاره پراوایت را ۴,۵۳۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است که نسبت به نوسان نرخ ارز متغیر می باشد.

این در حالیست که برای هر شب اقامت در اتاق دو تخته هتل ۴ ستاره گرند ۴,۷۱۰,۰۰۰ تومان و برای هر شب اقامت در هتل ساحلی ۴ ستاره رامادا بای ویندهام مبلغ ۵,۴۴۰,۰۰۰ تومان نرخ گذاری شده است.

هزینه یک شب اقامت در اتاق دو تخته هتل‌های پنج ستاره شهر وان هم مبلغ ۵,۷۸۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است که جدول لیست کامل قیمت‌ها به شرح زیر می باشد.

 جدول قیمت هتل‌ها

گردشگری

سفر زمینی بصورت تور انفرادی نیز طرفداران خاص خود را دارند که بصورت سه شب اقامت با صبحانه در ایام نوروز و با خدمات رفت و برگشت با اتوبوس از تهران و از تبریز با ون ترک و بیمه مسافرتی رزرو می شوند.

سایت نارتور متعلق به شرکت رادسیر در تبریز هزینه تور ۴ روزه وان از تبریز را در هتل سه ستاره دوسکو ۶,۳۸۰,۰۰۰ تومان اعلام کرده است.

همچنین در صورت سفر خانوادگی می توانید تور با اقامت در سوییت هتل‌های وان را با قیمت مناسب رزرو کنید.  به عنوان مثال هزینه تور ۴ روزه در اتاق ۴ تخته هتل رئال سوییت برای هر نفر ۴,۴۷۰,۰۰۰ تومان از تبریز بوده و هزینه هر نفر با تور در هتل روشن سوئیت در اتاق ۵ تخته مبلغ ۵,۵۰۰,۰۰۰ تومان می باشد که در صورت درخواست حرکت از تهران مبلغ ۶۰۰ هزار تومان به این قیمت‌ها افزوده می شود.

لیست کامل قیمت تورهای شهر وان ترکیه در نوروز ۱۴۰۲ به شرح زیر می باشد.

جدول تور

گردشگری

همچنین علاقمندان و مسافران می توانند از طریق لینک زیر با مراجعه به سایت نارتور از قیمت تور و هتل‌های شهر وان ترکیه در سایر روزها باخبر شوند.

WWW.NARTOUR.IR

سایت نارتور به عنوان مرجع قیمت گذاری هتل‌های و تورهای شهر وان ترکیه فعال بوده و متعلق به شرکت رادسیر فربار سپهر با سابقه درخشان ۱۰ سال فعالیت می باشد.