۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری خارجی؛

تورهای ویژه نوروز ۱۴۰۲؛ هزینه ۳ شب سفر زمینی به وان ترکیه + جدول قیمت

۱ اسفند ۱۴۰۱، ۱:۰۰
کد خبر: 701874
تورهای ویژه نوروز ۱۴۰۲؛ هزینه ۳ شب سفر زمینی به وان ترکیه + جدول قیمت

بررسی هزینه های تور مسافرتی وان ترکیه ویژه نوروز ۱۴۰۲به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، وان، یکی از شهرهای زیبا و تاریخی کشور همسایه‌مان ترکیه است. شهری که در آن گربه‌های سفید و ناز با چشم‌های دو رنگ از سر و کول هم بالا می‌روند؛ چرا که وان ترکیه، محل زندگی نژاد خاصی از گربه‌هایی است که یک چشم‌شان آبی و چشم دیگرشان زرد است!

از آنجایی که این شهر خیلی به مرز کشورمان نزدیک است، هر سال ایرانی‌های زیادی با سفر زمینی به وان ترکیه می‌روند تا هم آب و هوایی عوض کنند و هم یک خرید حسابی داشته باشند. گذشته از اینها در سفر زمینی، سرگرمی‌ها و جاذبه‌های فراوانی وجود دارد و از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه‌تر است.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری خارجی؛ برای ۳ شب سفر رفت و برگشت هوایی از تهران با اتوبوس بدون تعویض ماشین به وان ترکیه هتل دوسکو قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۵,۸۹۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته مبلغ ۵,۶۹۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل رنسانس برای همین مدت اقامت قیمت اتاق ۲ تخته را مبلغ ۸,۷۰۰,۰۰۰ تومان و قیمت اتاق ۱ تخته را مبلغ ۸,۹۰۰,۰۰۰ تومان تعیین کرده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور وان ترکیه (۳ شب / ویژه نوروز ۱۴۰۲)
هتل
درجه هتل
نوع اتاق
قیمت (هرنفر / تومان)
دوسکو
۴
۲ تخته
۵,۸۹۰,۰۰۰
دوسکو
۴
۱ تخته
۵,۶۹۰,۰۰۰
هالدی
۵
۲ تخته
۸,۳۹۰,۰۰۰
هالدی
۵
۱ تخته
۸,۱۹۰,۰۰۰
مونتانا
۴
۲ تخته
۷,۱۹۰,۰۰۰
مونتانا
۴
۱ تخته
۷,۳۹۰,۰۰۰
وان لایف
۵
۲ تخته
۸,۱۰۰,۰۰۰
وان لایف
۵
۱ تخته
۸,۸۰۰,۰۰۰
رنسانس
۵
۲ تخته
۸,۷۰۰,۰۰۰
رنسانس
۵
۱ تخته
۸,۹۰۰,۰۰۰