۰ نفر

هتل های شیراز با کمترین فاصله از جاذبه های گردشگری!

۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۵۰
کد خبر: 691569
هتل های شیراز با کمترین فاصله از جاذبه های گردشگری!

شیراز قطعا جزو اولین مقاصدی است که برای سفر داخلی انتخاب خواهد شد و به همین دلیل هتل هایی که در این شهر هستند، تعداد بسیار زیادی دارند و برای مسافران از جنبه‌های مختلف دارای اهمیت هستند.

 مانند هتل چمران شیراز که هم از نظر دسترسی و هم امکاناتی که دارد برای مهمانان دارای جذابیت است. هر هتل مشخصات منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر هتل ها متمایز خواهد کرد و همین ویژگی‌ها هستند که در تصمیم گیری مسافران برای انتخاب آن‌ها تاثیر خواهند گذاشت. ویژگی‌هایی نظیر امکانات، دسترسی، خدمات و تعداد ستاره‌هایی که هتل دارد از موارد مهمی هستند که به آن‌ها توجه خواهد شد. در این متن قصد داریم ویژگی نزدیکی به اماکن گردشگری را ملاک قرار دهیم و با توجه به آن چند هتل که دارای این ویژگی هستند را معرفی کنیم.

جاذبه های گردشگری شیراز

جاذبه های گردشگری شیراز به قدری زیاد هستند که زمان زیادی لازم دارید تا بتوان از تمامی آن‌ها بازدید کرد. بنابراین بهتر است هتل محل اقامت شما در جایی باشد که زمان زیادی را برای رسیدن به این جاذبه‌ها از دست ندهید و بتوانید به سادگی خود را به آن‌ها برسانید. نزدیکی به جاذبه های گردشگری یکی از مهم ترین نکاتی است که باید در انتخاب هتل در شیراز به آن توجه کرد.

هتل های شیراز با کمترین فاصله از جاذبه های گردشگری!

هتل بزرگ شیراز

قطعا هر کسی به شیراز سفر کند، بازدید از حافظیه را در برنامه‌هایش قرار خواهد داد. این آرامگاه در شمال شیراز، در نزدیکی دروازه قرآن و در فاصله کمی از آن قرار دارد. هتل های بسیاری هم در این منطقه وجود دارند که می‌توانید برای رزرو آن‌ها اقدام کنید ولی در اینجا یکی از بهترین مواردی که در نزدیکی این جاذبه قرار دارد را معرفی خواهیم کرد. هتل بزرگ شیراز که یک هتل پنج ستاره است، گزینه خوبی برای داشتن اقامتی راحت همراه با دسترسی‌ عالی خواهد بود. هتل دیگری که در این محدوده می‌توانید آن را با قیمت پایین‌تری رزرو نمایید، هتل پنج ستاره پرسپولیس است که فاصله بسیار کمی تا حافظیه دارد و می‌توانید این مسافت را به صورت پیاده طی کنید.

هتل جهانگردی شیراز

آرامگاه سعدی نیز از جمله مواردی است که بدون بازدید از آن نمی‌توانید شیراز را ترک کنید. این جاذبه تاریخی و فرهنگی در دامنه ‌های شمالی شیراز قرار دارد و جاذبه‌های دیدنی بسیار دیگری نیز در نزدیکی آن واقع شده‌اند. از هتل هایی که می‌توانید در نزدیکی سعدیه رزرو کنبد، هتل جهانگردی شیراز است که به مجتمع جهانگردی نیز شناخته می‌شود. این هتل سه ستاره هم از نظر قیمتی و هم از نظر امکانات و دسترسی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

هتل های شیراز با کمترین فاصله از جاذبه های گردشگری!

هتل هما شیراز

باغ ارم شیراز، زیباترین باغی که به اعتقاد بسیاری بهشت روی زمین است و قدم زدن در آن قطعا یکی از بهترین تجربیاتی خواهد بود که می‌توانید در این شهر داشته باشید. سرسبزی خیره کننده باغ، حوض‌هایی که به زیبایی در آن قرار گرفته‌اند و عمارتی که در میانه باغ خودنمایی می‌کند همگی باعث جذابیت بیش از پیش آن در میان مسافران خواهد شد. از هتل هایی که در نزدیکی باغ ارم می‌توانید با خیال راحت به سراغ آن‌ها بروید، هتل هما شیراز است که فاصله کمی با این باغ دارد و با اقامت در آن می‌توانید به راحتی خود را به این باغ برسانید. هتل ستارگان شیراز نیز از گزینه‌هایی است که می‌توانید با قیمت پایین‌تر نسبت به رزرو آن اقدام کنید.

هتل چمران شیراز

باغ عفیف آباد شیراز که در بلوار ستارخان و در یکی از بهترین مناطق شیراز قرار دارد همواره پذیرای گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است که برای بازدید از آن می‌آیند. ظرافتی که در گلکاری‌های این باغ به کار رفته، باعث شهرت و زیبایی آن شده است. عمارت و موزه‌ای که در این باغ قرار دارد نیز دلیل دیگری هستند برای افزایش جذابیت آن در میان گردشگران. برای دسترسی داشتن به این باغ و اقامت در هتلی که فاصله کمی تا این باغ داشته باشد، می‌توانید یکی از اتاق‌های هتل چمران شیراز را رزرو کنید. با این کار هم دسترسی خیلی خوبی به این باغ و جاذبه‌های دیگر خواهید داشت و هم از امکانات بسیاری که این هتل پنج ستاره در اختیار شما قرار خواهد داد بهره مند می‌شوید.

هتل پارک سعدی

باغ دلگشا شیراز نیز در نزدیکی آرامگاه سعدی قرار دارد و اگر برای بازدید از سعدیه رفتید که قطعا هم این کار را خواهید کرد، بهتر است برای بازدید از این باغ نیز اقدام کنید. این باغ گرچه نسبت به دیگر باغ‌های شیراز قدمت بیشتری دارد ولی چیزی از زیبایی آن‌ها کم ندارد و با عمارت و حوض‌هایی که در آن ساخته شده‌اند، زیبایی فراوانی را به چشمان هر بازدید کننده‌ای هدیه می‌دهد. برای اینکه به این باغ نزدیک باشید و در هتل مناسبی اتاق رزرو کنید، می‌توانید هتل پارک سعدی را انتخاب کرده که فاصله بسیار کمی تا این باغ و دیگر جاذبه‌ های گردشگری اطراف دارد. پیش‌تر نیز اشاره کردیم که هتل بزرگ شیراز نیز برای اقامت در این بخش شیراز گزینه بسیار مناسبی به شمار خواهد آمد.

رزرو بهترین هتل های شیراز در فلای تودی

در شیراز بسته به اینکه بخواهید در کدام بخش شهر اقامت داشته و به کدام جاذبه‌ها نزدیک باشید، هتل ها و انتخاب‌های بسیاری در برابر شما قرار خواهد داشت. می‌توانید به وبسایت فلای تودی بروید و هتل های مختلف این شهر را از نظر قیمت، امکانات و دسترسی با هم مقایسه کنید و مناسب‌ترین گزینه را برای خودتان انتخاب و رزرو نمایید. با مراجعه به این سایت این امکان را دارید که علاوه بر بهره‌مندی از بهترین و به روزترین قیمت‌ها، به مقایسه گزینه‌های مختلف با هم بپردازید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.