۰ نفر

زیباترین مکان های گردشگری دنیا + عکس

۵ مهر ۱۴۰۱، ۱۳:۵۳
کد خبر: 670607
زیباترین مکان های گردشگری دنیا + عکس

مکان های بسیار زیبایی روی این کره خاکی وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید. چه عاشق طبیعت باشید و یا این که ترجیح ‌دهید در یک موزه وقت بگذرانید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، مکان های بسیار زیبایی روی این کره خاکی وجود دارد که باید از آنها دیدن کنید. چه عاشق طبیعت باشید و یا این که ترجیح ‌دهید در یک موزه وقت بگذرانید. اما، با این همه مکان برای بازدید، از کجا شروع کنید؟ زیباترین مکان های دنیا برای بازدید کجاست؟ برای اینکه برنامه ریزی تعطیلات خود را کمی آسان تر کنید، در اینجا برخی از زیباترین مکان های جهان را برای شما آورده ایم.

۱- خلیج ها لونگ - ویتنام

خلیج لونگ

خلیج خارق العاده ها لونگ در شمال ویتنام و در نزدیکی مرز چین واقع شده است. ممکن است این منظره چشمگیر را از فیلم معروف جیمز باند "فردا هرگز نمی میرد" بشناسید. توصیه می کنیم: قایق کرایه کنید و در دریای آبی فیروزه ای شنا کنید، تجربه ای وصف ناپذیر!

۲- کولوسئوم - ایتالیا

کولوسئوم

می توانید از جاذبه های بی شماری در رم ، پایتخت ایتالیا دیدن کنید ، اما فرصت بازدید از کولوسئوم بی نظیر را از دست ندهید . این میدان بزرگ میزبان نبردهای گلادیاتوری امپراتور حاکم بود. یک تجربه هیجان انگیز!

۳- جنگل بارانی آمازون - آمریکای جنوبی

جنگل بارانی آمازون

سبزی و زندگی، اینها حقایق کلیدی جنگل های بارانی آمازون هستند . احتمالاً هیچ جنگل دیگری در جهان وجود ندارد که تا این حد چشمگیر باشد. آمازون همچنین "ریه سبز زمین" نامیده می شود. در میان جنگل به سمت خارق‌العاده‌ترین مکان‌ها سرگردان شوید.

۴- اهرام جیزه - مصر

اهرام جیزه

اگر مکانی تاریخی در جهان وجود دارد که باید از آن بازدید کرد، آن مصر است! مانند تاریخ بی نظیر فراعنه، اهرام عظیم در صحرا و پایتخت سر به فلک کشیده قاهره . توصیه می کنیم در طول تعطیلات خود در مصر همه اینها را از دست ندهید. اهرام معروف جیزه که در مجموع از ۶ قطعه تشکیل شده اند، از قدیمی ترین بناهای جهان هستند.

۵- تاج محل - هند

تاج محل

تاج محل احتمالاً پر زرق و برق ترین مقبره در جهان و پربازدیدترین جاذبه در هند است! ساختمان مرمر سفید متقارن از آسمان آبی لاجوردی خودنمایی می کند. اگر در هند هستید، بازدید از آن ضروری است.

۶- انگکور وات - کامبوج

انگکور وات

کشور شگفت انگیز کامبوج را بدون بازدید از "شهر معابد"، ترک نکنید. احتمالاً معروف ترین معبد آنگکور وات است، در هنگام طلوع خورشید از آن دیدن کنید و عکس های بی نظیری برای خانه خود بگیرید!

۷-گرند کانیون - ایالات متحده آمریکا

گرند کانیون

گراند کانیون یک دره بزرگ به طول ۲۷۷ مایل است که در برخی نقاط کمتر از ۱۸ مایل عرض و تقریبا ۱.۵ مایل عمق دارد. شما می توانید شگفتی های طبیعت را به روش های مختلفی کشف کنید، از جمله قایق سواری در رودخانه کلرادو و منطقه اطراف آن.

بدون شک این جهان هستی پر از مناطق زیبا و دیدنی است که ما فقط بخش کوچکی از آن را معرفی کردیم.