۰ نفر

بهترین مقصدهای سفر خارجی در بهار

۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۰
کد خبر: 631312
بهترین مقصدهای سفر خارجی در بهار

شاید رفتن به سفر خارجی آن هم ارزان، دور از ذهن به نظر بیاید، اما هنوز هم می‌توان با صرف کمترین هزینه به کشورهای خارجی سفر کرد.

 ارزان سفر کردن راه و رسمی دارد که با دانستن آن می‌توانید کاملا اقتصادی به کشورهای خارجی بروید و گشت و گذاری لذت‌بخش را تجربه کنید. البته، برای داشتن سفری ارزان خارجی باید کشورهای کم هزینه را شناسایی کنید. در این مطلب برایتان از کشورهای خارجی ارزان و نکات کم هزینه سفر کردن خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

سفری ارزان به سنگاپور | کشوری مدرن در دل طبیعت

1

تجربه داشتن سفری متفاوت اما ارزان شاید آرزوی خیلی از مردم باشد که با رفتن به کشور سنگاپور عملی می‌شود. سنگاپور در شبه جزیره مالایا قرار گرفته و طبیعتی بکر و چشمگیر آن برای گردشگران بسیار دیدنی است. در این کشور می‌توانید معجونی از تکنولوژی، طبیعت، سنت و مدرنیته را باهم تجربه کنید. با قدم زدن در خیابان‌ها و کوچه بازار سنگاپور می‌توانید جاذبه‌های رنگارنگی را ببینید و به هر گوشه از کشور بروید طبیعت فوق العاده نظرتان را به خود جلب خواهد کرد. سنگاپور آب و هوای گرم و مرطوبی دارد، بنابراین بهترین زمان برای رزرو هتل سنگاپور و خرید بلیط هواپیمای این کشور بهار است.

سفری ارزان به ترکیه | کشوری پر از زرق و برق

سفر کردن به ترکیه برای ایرانیان جذابیت خاصی دارد، یکی از دلایل مهم آن، فاصله نزدیک فرهنگ‌های دو کشور است. بالا بودن تنوع جاهای دیدنی این کشور سبب شده که هر سلیقه‌ای که داشته باشید، شهری و مکانی برای دیدن و لذت بردن وجود دارد. آنتالیا از جمله شهرهای پرآوازه برای بسیاری از گردشگران نام آشنا و دوست داشتنی است. این شهر ساحلی با شب‌های پر زرق و برق و آب و هوای مطبوع، هوش از سر می‌برد؛ چشم‌انداز کشتی‌های مسافربری کوچک که در آبی دریای مدیترانه لنگر انداخته‌اند، می‌تواند ساعت‌ها شما را محو تماشا کند.

2

علاوه بر گشت‌زنی‌های ساحلی می‌توانید در اطراف آنتالیا به جاذبه‌های تاریخی و باستانی سر بزنید. اگر بخواهید در شهر پیاده‌روی کنید، خانه‌های قدیمی که بازمانده دوران عثمانی است، نظرتان را جلب می‌کند. اگر برای رزرو هتل های آنتالیا اقدام کرده‌اید، باید بدانید که از پنجره اتاق خود می‌توانید منظره‌ای رنگین از شهر آنتالیا را داشته باشید. کوچه و خیابان‌های آنتالیا با گل‌های رنگارنگ تزئین شده‌اند و شیروانی‌های قرمز رنگ خانه‌ها در آسمان آبی شهر خودنمایی می‌کنند.

سفری ارزان به دبی | کشوری کویری اما مجلل

برای داشتن سفری ارزان قرار نیست که سراغ کشور مدرن و پر رنگ و لعاب دبی نرویم. در واقع اینکه بدانیم در چه موقع از سال سراغ سفر به دبی را بگیریم، مهترین مسئله است. ارزان سفر کردن به کشور لوکس دبی، زمانی میسر می‌شود که فصل مناسبی را برای گشت و گذار انتخاب کرده باشید. پس برای اینکه تا حد خوبی از گرمای آزاردهنده دبی در امان باشید، فصل بهار را برای سفر کردن انتخاب کنید. شاید این سوال برایتان به وجود بیاید که قیمت رزرو هتل و بلیط هواپیما بالا خواهد بود. باید بگوییم که علاوه بر فصل مناسب برای سفر باید به روزها و مناسبت‌هایی که در تقویم وجود دارد هم در نظر بگیرید.

3

از آنجایی که ماه رمضان 1401 در فصل بهار قرار گرفته، بهترین زمان برای سفر کردن به حساب می‌آید. زیرا در ماه رمضان بسیاری از گردشگران ترجیح می‌دهند سفر نکنند و به همین دلیل قیمت‌ها تا حد خوبی در دبی مناسب است و می‌توان گشت و گذاری لذت بخش در این کشور داشته باشید. البته، برای داشتن برنامه سفر دقیق‌تر می‌توانید به سایت فلای تودی بروید و از امکاناتی که برای جستجو هتل و بلیط هواپیما گذاشته است، استفاده کنید.

ارزان سفر کردن با فلای تودی

در این مطلب 3 کشور ارزان و مناسب برای سفر را برایتان معرفی کردیم اما همانطور که بالاتر اشاره کردیم، علاوه بر شناسایی مقصد مناسب برای سفر باید یکسری از شرایط هم رعایت کرد. پس بعد از انتخاب مقصدتان باید به فکر خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل باشید. برای اینکه بدون دغدغه به بهترین قیمت‌ها دسترسی داشته باشید، سامانه فروش بلیط فلای تودی انتخاب مناسبی خواهد بود؛ زیرا با داشتن یکسری ویژگی، توانسته کوتاه‌ترین راه را برای رسیدن به نتایج مطلوب برای مشتری ایجاد کند.

تقویم و نمودار قیمتی فلای تودی

برنامه ریزی کردن زمانی می‌تواند دقیق باشد که تمامی شرایط سفر را در نظر گرفته باشید و فلای تودی این مسئله را به خوبی فهمیده و با قرار دادن قابلیتی به نام تقویم قیمتی، توانسته در خرید بلیط هواپیما با قیمت مناسب به مشتریان کمک کند. به عبارتی پس از جستجوی بلیط موردنظرتان و پیدا نکردن قیمت مناسب، می‌توانید روی تقویم قیمتی کلیک کرده و کمترین قیمت موجود در روزها و تاریخ‌های دیگر را مشاهده کنید. اگر می‌خواهید برنامه سفرتان دقیق‌تر باشد از نمودار قیمتی فلای تودی غافل نشوید. در نمودار قیمتی تمامی افت و خیزهای قیمت بلیط موردنظر به شما نمایش داده می‌شود و به خوبی می‌توانید تصمیم بگیرید که در چه موقع از ماه می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما اقدام کنید.

تخفیف های ویژه هتل فلای تودی

یکی از مهمترین کارهایی که باید قبل از سفرتان انجام دهید، رزرو هتل مناسب است. اگر می‌خواهید به طور مثال به سنگاپور بروید و برای رزرو هتل سنگاپور اقدام کرده‌اید توجه داشته باشید که در سایت فلای تودی می‌توانید با استفاده از فیلترهایی که در قسمت نتایج جستجو هتل وجود دارد می‌توانید هتل‌هایی که تخفیف ویژه دارند را مشاهده کنید. پس گزینه تخفیف ویژه را هنگام رزرو هتل سنگاپور علامت بزنید تا نتیجه دلخواهتان را ببینید.

شما کدام مقصد بهار را برای سفر انتخاب می‌کنید؟

از بین 3 کشوری که برای سفر خارجی ارزان برایتان معرفی کرده‌ایم کدام را انتخاب می‌کنید و آیا کشورهای ارزان دیگری را برای گشت و گذار در فصل بهار می‌شناسید؟ خوشحال می‌شویم نظرتان را در مورد سفرهای ارزانی که داشته‌اید برایمان بگویید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.