۰ نفر

قیمت انواع تورهای گردشگری داخلی؛

۳ شب سفر رفت و برگشت با قطار به یزد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

۲۸ فروردین ۱۴۰۱، ۲۰:۳۰
کد خبر: 628507
۳ شب سفر رفت و برگشت با قطار به یزد چقدر هزینه دارد؟ + جدول

قیمت جدید تور زمینی به مقصد شهر یزد در فروردین ماه ۱۴۰۱ به شرح جدول زیر است؛

به گزارش اقتصاد آنلاین، در فصل زیبای بهار همه‌چیز تازه شده و ایران رنگ‌وبویی جدید با رایحه‌ی گل‌های بهاری به خود می‌گیرد. در هر شهر ایران که قدم بگذارید؛ در کوچه‌پس‌کوچه‌هایش بوی گل و شکوفه‌های جذاب را استشمام خواهید کرد. شهر یزد نیز از این قاعده مستثنی نیست و آماده‌ی میزبانی از شما در این فصل است.

از آنجایی که بهترین زمان سفر به یزد، عید نوروز و فصل بهار نیز معرفی می‌شود؛ این استان شلوغی زیادی را تجربه می‌کند. توریستان، گردشگران و مسافران زیادی در بهار به یزد مراجعه می‌کنند و بیش‌از همیشه این استان پرتردد می‌شود.

همچنین آب و هوای یزد در بهار، معتدل و بسیار دلپذیر می‌شود و سفر را برای شما لذت‌بخش می‌کند. البته بهتر است توجه کنید اگر برای کویرگردی به یزد می‌آیید، بهترین زمان سفر به یزد فصل پاییز و زمستان است. در غیراین صورت در بهار نیز می‌توانید از جاهای دیدنی یزد دیدن کنید و ایام خوشی را برای خود و همسفرهایتان رقم بزنید.

یکی از پرطرفدارترین سایت‌های فروش انواع تورهای گردشگری داخلی، برای سفر رفت و برگشت با قطار ۴ تخته و ۳شب اقامت در هتل پارسیان صفاییه مبلغ ۱,۹۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴شب اقامت مبلغ ۲,۳۵۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

این در حالی است که هتل سنتی مظفری ۳ ستاره قیمت ۳ شب اقامت مبلغ۱,۱۵۰,۰۰۰ تومان و قیمت ۴ شب اقامت مبلغ ۱,۳۰۰,۰۰۰ تومان تعیین شده است.

لازم به ذکر است قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است و به دلیل نوسان قیمت‌ ارز و سایر عوامل ممکن است با نرخ امروز بازار متفاوت باشد.

قیمت تور زمینی یزد (فروردین ماه ۱۴۰۱)
هتل
درجه هتل
مدت اقامت 
قیمت (هرنفر / تومان)
پارسیان صفاییه
۵
۳ شب
۱,۹۵۰,۰۰۰
پارسیان صفاییه
۵
۴ شب
۲,۳۵۰,۰۰۰
داد
۴
۳ شب
۱,۸۵۰,۰۰۰
داد
۴
۴ شب
۲,۲۵۰,۰۰۰
لاله
۳
۳ شب
۱,۱۵۰,۰۰۰
لاله
۳
۴ شب
۱,۳۰۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۳ شب
۱,۱۵۰,۰۰۰
سنتی مظفر
۳
۴ شب
۱,۳۰۰,۰۰۰
کاروان سرای مشیر
۲
۳ شب
۱,۰۰۰,۰۰۰
کاروان سرای مشیر
۲
۴ شب
۱,۲۰۰,۰۰۰